רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בינואר 2022

איך לטפל בפרשת שומנפלד

 

שלום

בטח ראית ושמעת את מה שפורסם נגד דודי שוומנפלד בתשקורת (זה לא טעות), אינני יודע אם יש בזה מן האמת, אך כיהודים חרדים אני חושב שעלינו ללמוד מסיפור של ולדר ומשי זהב, ולתת לבית דין לברר את העובדות. 
אף אחד לא ״חושד״ שהעיתונות החילונית האנטישמית בישראל מפרסמת את זה מתוך דאגה יתרה לנו, הרי כל מטרתם כאן הינו להכפיש אותנו. 
התקשרות החרדית ברובו תתעלם מהדיווחים, מה שישאיר את השיח בעניין ברשתות החברתיות. 
אני מקווה שיהיה לו מספיק שכל לנסות לטהר את שמו או לחזור בתשובה ולא לשבת בחיבוק ידים ולחכות עד שייחנק ואז להתאבד……
מן הראוי שכבר בשלב זה בית דין המקובל על רוב הציבור שלנו ייקח את העניין לידיים. 

ישנו אישה בברוקלין שקוראת לעצמה חרדית ומפעילה קבוצות נשים במדיה חברתית והיא זו שהתחילה לגלגל את הסיפור, ממה שאני הבנתי יש לה עוד כמה שמות בצנרת
ובתקופה הקרובה נראה עוד ועוד שמות מוכרים מאוד בציבוריות החרדית מובלות לפשיטת עור בכיכר העיר. 

אולי זה הזמן להתחיל להסביר לציבור שאדם נחשב חרדי רק אם הוא נוהג על פי ההלכה, הרי אין אפוטרופסות לעריות ואנשים לא יכולים לסמוך על עצמם ולהכניס את עצמם למקום ולסיטואציות שבה ייכשלו בעבירה. 

אני מסתכל על נושא הסמרטפונים ועל האינטרנט בכלל, תחום זה מקבל אצלינו כל כך הרבה יחסי ציבור שליליים וזאת בגלל החשש שאנשים יבואו לידי עבירה דרך האינטרנט, אבל כאן מדובר בעבירה עצמה, לא בעבירה וירטואלית, צריך להתחיל לשים על זה דגש חזק מאוד
אחרת נמצא סיפורים כאלה בתקשורת כל שבוע
ישנו עשרות אישי ציבור ״חרדים״ שהינם קורבנות פוטנציאליים למסעות השמצה כאלה, מי כמוך יודע זאת. 

למען הסר ספק, אני מגנה בכל לשון אנשים שמבצעים פשעים כאלה. 

אני מאחל לביאת משיח צדקנו בקרוב ולגאולת עם ישראל מן הגלות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.