רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 שלום ירושלמי: אתמול סיפרו מקורבי נתניהו כי השיקול הכספי הוא הכי חשוב בהחלטה שלו להיכנס למו״מ על הסדר טיעון. ״הם מתרוקנים. המשפט הזה עולה להם מיליונים. זה לא צחוק. אם תהיה עסקת טיעון, נתניהו יוכל לצאת למסעות שלו ולמלא את הקופה המשפחתית מחדש״.

💥 בסביבת נתניהו טוענים כי לא שוחחו עם ראשי האופוזיציה על הכוונה לחתום על עסקת טיעון וכי הוא נמנע משיחות עם חברי כנסת עד שיתבהר המצב. (דפנה ליאל).

💥 ח"כ ישראל אייכלר ב'קול ברמה': "עדיף לנתניהו להודות, זה לא מדינה דמוקרטית, אין פה משפט צדק. אם היה משפט צדק הייתי ממליץ לנתניהו לחכות, אבל מניסיון של אחרים, עדיף להודות גם בדברים שלא עשית. אם נותנים לך עסקת טיעון, קח. אנחנו חיים ברוסיה"

💥 נתניהו במליאת הכנסת לח״כים של הליכוד: חבר׳ה, אין מה לעדכן. אם יהיה מה לעדכן- אעדכן.

💥 פרקליטי נתניהו: בניגוד לפרסום, נתניהו לא הודיע שהוא מוכן לקלון (עמית סגל).

💥 לקראת פירוק הממשלה? יו"ר סיעת כחול לבן ח״כ איתן גינזבורג בקול ברמה: "הפרישה של נתניהו תגרום לתזוזות במישור הפוליטי והדברים יתחילו להתבהר. מעולם לא פסלנו את הליכוד בשום דרך. בזמן הקצר זה לא יגרום למהמורות פוליטיות אבל בטווח הארוך כן".

💥 בכחול לבן מתכוננים לבחירות? פרסמו כעת הודעה כי שלומי יחיאב, לשעבר יו״ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, מצטרף לכחול לבן ויכהן כראש מטה השטח של המפלגה (אריק בנדר).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.