רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 כ-20,000 משרתי צה״ל מושבתים מפעילות עקב נגיף הקורונה, 11,542 חולים, 8,434 בבידוד (הלל ביטון רוזן).

💥 ‏סקר קופ"ח מכבי: 74% מחולי הקורונה שטופלו בתרופה פקסלוביד חשו בשיפור לאחר הטיפול; 6% מהחולים הפסיקו השימוש בה בגלל תופעות לוואי (כאן).

💥 נשיא התאחדות המלונות אבי ניסנקורן: "אם לא יהיה סיוע עכשיו, נהיה בגל פיטורים מסיבי בענף התיירות. הענף בקריסה, אנחנו בתפוסה של 10%, דמי הקיום היו צריכים להתחיל ב-1 בחודש, אין הנחה בארנונה" (כאן).

💥 הקריסה במשק: ‏התאחדות התעשיינים עתרה לבגצ נגד הגדרת מאומתים לקורונה ללא תסמינים כחולים. הם דורשים מהממשלה לשלם לעובדים דמי בידוד במקום ניצול ימי מחלה. בעתירה נכתב כי על פי תחשיב ההתאחדות, העובדים צפויים לנצל כחמישה מיליון ימי מחלה, שיעלו למעסיקים כשני מילארד שקלים בחודש אחד. (גלצ)

💥 יולן כהן: נתונים ראשונים על החיסון הרביעי: 729 נדבקו לאחר קבלת המנה רביעית. סך הכל התחסנו במנה רביעית - 546,893. לא דווחו תופעות לוואי.

💥 ‏פרוייקטור הקורונה: "קופות החולים הונחו שלא לבצע יותר בדיקות PCR אלא רק לאוכלוסייה בסיכון. בדיקות אלו יינתנו מעתה ואילך רק לאוכלוסייה בסיכון. אני קורא לכם אנשים ללא סיכון, ככל שנחשפתם עשו בדיקת אנטיגן מוסדי. אתם לא נדרשים ולא נזקקים לPCR. השאירו אותה למי שכן נזקק לה".

💥 בניגוד לדבריה של פרופ' עידית מטות, 11 מתוך 26 המאושפזים במצב קשה וחמור מכך במחלקות הקורונה בית החולים איכילוב הגיעו עקב סיבוכי הנגיף. מתוך 400 המאומתים במצב קשה או אנוש בבתי החולים, 317 מהם אושפזו בגלל הקורונה (אדיר ינקו).

💥 מנכ"ל פייזר הודיע כי יושקעו מאות מיליוני יורו בצרפת, לפיתוח תרופה נגד הקורונה

💥 מנכ"ל מודרנה מספר כי חברת התרופות שוקדת על זריקת בוסטר יחידה שתכיל חיסון עונתי גם של שפעת וגם של קורונה (באותה הזריקה). הוא מעריך שחיסון זה יהיה מוכן לסתיו 2023 (אסף יחזקאלי).

💥 ‏יוון : לא מחוסנים בני 60+ ישלמו קנס כספי החל מהיום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.