רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 החרם הוסר: לאחר שמעל עשור של חרם מצד המודיע על חסידות ויז'ניץ, היום סיקור ענק על אירועי השבוע על שפת הים סוף.

💥 עמית סגל: זו כבר הכנסת החמישית שאיננה מצליחה להסדיר את היחסים בין צה"ל והחרדים, מאז שבג"ץ התעקש לפסול את החוק הקודם. והנה הבעיה: רע"מ תתקשה להצביע בעד חוק גיוס לצבא הציוני, החרדים בעד החוק אבל נגד הממשלה, ורוב איננו. מה יעשה בג"ץ אם גם הכנסת הזו לא תצליח לקיים את פסק דינו? לא בטוח שיותר מדי.

💥 'מעריב': הארגון “זק”א ישראל - ילדים של החיים”, שזכה במכרז לביצוע בדיקות אנטיגן, מספק תו ירוק גם למי שלא עבר בדיקה, כך על פי החשד. עבור כל רישום, מקבלת החברה 20 שקלים מהמדינה

💥 ורטר ב'הארץ': ביום ראשון הקרוב צפויה ועדת השרים לחקיקה לאשר הצעת חוק פרטית לאסור בהדרגה ייבוא מקנה לשחיטה בישראל עד לביטולו המוחלט. מה יקרה אם החוק ייכנס לתוקפו? בנוסף לאיסור לייבא בשר לא כשר, יהיה אסור גם לייבא משלוחים חיים לשחיטה מקומית. מרבית האוכלוסייה הערבית תעמוד מול מדפים ריקים. היהודים יכולים להתרגל לבשר קפוא, או מצונן. לערבים דתיים אסור. הלכתם מחייבת לאכול בשר שנשחט, טרי־טרי .

💥 בן כספית ב'מעריב': ‏חמישה גורמים, שאינם פוליטיקאים, שעבדו הכי צמוד לנתניהו תמימי דעים – הוא מבצע למנדלביט תרגיל. מה שהוא עושה כעת ליועמ"ש הוא בדיוק מה שעשה כל חייו – הבטיח ונעלם עם ההבטחות.

💥 חדשות 13: הפרקליטים שעוסקים בתיקי נתניהו הביעו זעם רב על מנדלבליט, שעדכן אותם על פרטי המגעים עם נתניהו רק היום.

💥 יובל אראל: ארגוני מחאת בלפור הודיעו כי יפגינו במוצ"ש ליד ביתו של היועמ"ש מנדלבליט, בעקבות פרסומים על משא ומתן עם נתניהו.

‏💥 דיברתי הבוקר עם גורמים משפטיים בכירים בפרקליטות. כולם סבורים שאין סיכוי לעסקה. לא בגלל המשחקים של נתניהו, אלא בגלל הקלון. "אם מנדלבליט יחתום על הסדר ללא קלון זו פשיטת רגל. הוא סיים את הקריירה". (שלומי בוחניק).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.