רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 חסר תקדים: רופא מחוז מרכז ד"ר אודי קלינר הוציא צו לסגירת מספר בתי ספר בעקבות תחלואה למרות התנגדות משרד החינוך.

💥 ‏בדרך לקיצור הבידוד למאומתים ל-5 ימים? הפרופ' גליה רהב, חברה בצוות המייעץ לקבינט הקורונה, מסתייגת בגלצ: "מצאו שאחרי 7 ימים רק 6% מפרישים את הנגיף, אז זה היה ניהול סיכונים הגיוני. לקצר ל-5 ימים - אני ממש לא בטוחה. צריך לקבל את הנתונים לגבי כמה האדם מדבק אחרי פרק זמן כזה".

💥 ׳ידיעות׳: בנט בשיחות סגורות אתמול: "יש לפי כל הערכות כבר 150.000 חולים ביום, הרבה יותר מהמספרים הרשמיים. תוך שלושה ארבעה ימים נגיע לפי כל התחזיות ל-300.000 חולים ביום".

💥 ‏שיעור בצביעות. בשיא גל התחלואה נתנה שרון אלרועי פרייס הוראה להפסיק את החיסונים בבתי הספר. ובתקשורת? שתיקה רועמת. אני לא רוצה לדמיין כמה פושים וכותרות היו אם מישהו אחר היה עוצר את החיסונים בבתי הספר. (ויסברג).

💥 גורמים במשרד הבריאות טוענים כי הסיבה לכישלון מבצע החיסונים במוסדות החינוך הוא התנהלותה של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון. "במקום לקבל רוח גבית למבצע, מהרגע הראשון היא עשתה הכל כדי שניכשל, לא סייעה ולא רתמה את המנהלים לנושא", הם מאשימים (מעריב).

💥 יותר מ-40 אלף בני אדם אובחנו ביממה כחיוביים לנגיף הקורונה - כך הודיע משרד הבריאות. מספר החולים קשה עלה ל-306. אתמול בוצעו 319,572 בדיקות - בהן אחוז החיוביים עומד על 12.65.

💥 התפשטות הקורונה: ביה"ח וולפסון עובר למדיניות של מלווה אחד למטופל, על מנת לצמצם מגעים לא הכרחיים למינימום כחלק מהמאבק הלאומי בנגיף הקורונה.

💥 בית המשפט העליון בארה"ב השהה את ההנחייה של ממשל ביידן לחייב את העובדים במקומות עבודה מעל 100 איש או להתחסן או לעבור בדיקות פעמיים בשבוע. עם זאת, התיר לממשל להתקדם בתוכניתו לחייב את עובדי מערכת הבריאות להתחסן (עמיחי שטיין).

💥 ארה"ב קניינית הבדיקות הגדולה: ממשל ביידן השיג 380 מיליון בדיקות קורונה במטרה לסייע במאבק באומיקרון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.