רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 ביוני 2021

מבזקים


 💣יעקב אשר תוקף את ההתנהלות הכוחנית של הקואליציה החדשה: "ניהלתי את ועדת החוקה בשנה פוליטית קשה, מאות דיונים ועשרות חוקים, חברי האופוזיציה לא היו פראיירים ועשו הרבה בלאגן, רק פעם אחת הוצאתי חבר כנסת מהדיון והחזרתי אותו אחרי 4 דקות. תפנימו: אנחנו אופוזיציה, אם לא הבנתם את זה היום - תבינו את זה עוד יומיים".

💣עמית סגל: במשך 7 שנים (!), ראשי ארץ נהדרת לא מפסיקים לסמס לבכירי קשת בכל פעם שאני אומר משהו ימני על המסך. הם מעולם לא תקפו אנשי שמאל על האיוולת במסירת שטחים לטרוריסטים. אצלם, ראשי הימין הם נאצים, אבל הימין מסית.

💣עוד מסגל: על הגזענות של ארץ נהדרת נגד המזרחיים עוד נדבר יום אחד. אבל בקצרה: עוד לא נולד המזרחי שייצא טוב בארץ נהדרת. זה המעוז האחרון של האשכנזיות. לתדהמתם, איננו מפגרים. כולם רואים לכם.

💣יערה שפירא: מתחילים להפנים את התפקיד באופוזיציה: בליכוד החליטו להגיש היום הצעת אי אמון בממשלה, בכותרת- "ממשלה שהוקמה בשקר ובהונאת הציבור ואין לה מנדט מהציבור". יגיש אותה אקוניס, צפוי לעלות ביום שני להצבעה.

💣‏יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה בשער שכם - "על החומות האלו יונף דגל פלסטין וירושלים תהיה בירת פלסטין הכבושה. בני עמנו יגרמו לכך שהם יתביישו וייסוגו מהמקומות האלו".

💣ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת - למימרן ב'קול חי': גפני אחד מיושבי הראש של ועדת הכספים הכי טובים שהיו, הוא מקצועי ושקדן. יש לו אמפתיה למגזר הערבי, הוא תמיד דאג לכל נושא שדרשנו לעלות לדיון וכל זה בלי הסכמים 

💣הפרקליטות בוחנת את הסרת חסינותו של ח"כ עופר כסיף והעמדתו לדין בשל ראיון שנתן לרשת CNN במהלך מבצע שומר החומות - בו טען כי המבצע מתנהל כחלק ממטרתו של ראש הממשלה נתניהו להימלט ממשפטו. הבדיקה החלה בעקבות פנייה של ח"כ גלית דיסטל אטבריאן ליועמ"ש מנדלבליט (בלוך).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.