רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 ביוני 2021

מבזקים


 💣יקי אדמקר חושף: מפלגת ׳ימינה׳ של נפתלי בנט מממנת פוסטים נגד המפלגות החרדיות. הפוסט שמקודם כעת - של מתן כהנא נגד דרעי וגפני.

💣׳ישראל היום׳ בפרסום ראשון: בדרך למחלוקת בממשלה החדשה! למרות ההתחייבות של נפתלי בנט כי הסטטוס קוו לא ישתנה, הדברים נראים אחרת. בכיר בממשלה החדשה: ״נקים ועדה מיוחדת שתבחן את כל נושאי דת ומדינה. אנחנו כן נעסוק בהרחבה בנושאים אלו, בעיקר בגיור, כשרות ותחבורה ציבורית בשבת״.

💣זוממים איך לדפוק את החרדים -  חבר הקבינט המדיני בטחוני, השר לשירותי דת, מתן כהנא נפגש הבוקר עם ראש הממשלה בנט בלשכתו.

💣עקיבא וייס: כל חברי הכנסת של ש"ס ויהדות התורה חתמו על הצהרה חריגה - ”לא נשתף פעולה עם יועצים חרדים שיעבדו עם משרדי ושרי הממשלה”.

💣סערת היועצים החרדים: אבי גרינצייג ל'קול ברמה': "אין לחכים החרדים בעיה עם יועץ חרדי לשר מסויים בתחום החקלאות. הבעיה היא ביועצים לענייני חרדים". איתן זליגר: "חברי הכנסת החרדים לא רוצים שהיועצים החרדים יחליפו אותם בהשגת התקציבים לציבור. זה מייתר את החכי"ם".

💣ח"כ אריה דרעי שטס הלילה לארה"ב בראיון ל'קול חי': "הכל אישי אצל סער, בנט וחבריהם. כשאני הייתי בקבינט של שמיר ורבין, חלקם עוד היו בצבא, או עיתונאים, או 'אמא של שבת' בגן. כל מה שהניע אותם זה רק מניעים אישיים. לא מובן עד כמה הם מוכנים לבגוד בארץ ישראל".

💣עוד מח"כ אריה דרעי ב"קול חי": "מי שאשם בפירוק הממשלה הקודמת, הוא בני גנץ שלא טיפל ולא פיטר את אבי ניסנקורן ברגע שהתחיל לתקוף את ראש הממשלה נתניהו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.