רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 ביוני 2021

מבזקים


 💣עורכי דינם של נתניהו ואלוביץ' ז'ק חן ומיכל רוזן עוזר מאיימים ב'שביתה' בה לא יחקרו את העדים, כיוון שההחלטה שלא יינתן להם זמן לעבור על החומרים שהוסתרו ויועברו בהמשך ע"י הפרקליטות פוגעת אנושות בזכויות הנאשמים (דיווח אברהם בלוך).

💣משפט נתניהו: הסנגורים והפרקליטות מציעים לשופטים הסכמה חדשה - הפסקה של שלושה שבועות בדיונים. התביעה תקבל שבועיים הפסקה לצורך המעבר על החומר, לאחר מכן הסנגורים יצמצמו לשבוע את ההכנה להמשך החקירה הנגדית של אילן ישועה (יובל אראל).

💣משפט נתניהו: השופטים מקבלים את ההסדר בין פרקליטי נתניהו לפרקליטות, המשפט ייעצר ל3 שבועות לצורך הפקת החומרים החדשים מהטלפונים של אילן ישועה ולצורך לימוד החומר ע"י ההגנה.

💣13 ח"כים חדשים נכנסו לכנסת היום במסגרת הנורווגי
מאיר יצחק הלוי - תקווה חדשה
טטיאנה מזרסקי - יש עתיד
שירלי פינטו קדוש - ימינה
יוסי שיין - ישראל ביתנו
לימור מגן תלם - ישראל ביתנו
אלינה ברדץ יאלוב - ישראל ביתנו
יסמין פרידמן - יש עתיד
צבי האוזר - תקווה חדשה
מופיד מרעי - כחולבן
רות וסרמן לנדה - כחולבן
אלון טל - כחולבן
מיכל רוזין - מרצ
גבי לסקי - מרצ

💣‏על רקע הקמת הממשלה ותחילת העבודה על התקציב, בנק ישראל מפרסם תוכנית להאצת הצמיחה במשק, ומזהיר: יהיה קשה לצמצם את הגירעון ללא העלאת מיסים.

💣נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שלח מברק לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: 
״אני מבקש להביע את הערכתי על שיתוף הפעולה וההבנה ההדדית בינינו במשך שנים רבות. אני מוקיר את העבודה הגדולה שהשקעת בחיזוק היחסים בין המדינות בתחומים רבים. היכולות והניסיון שלך יהיו תמיד נכס לישראל״.

💣ג'ארד קושנר חתנו החרדי של נשיא ארה"ב לשעבר יפרסם ספר על ממשל טראמפ.

💣נבדק החשד שמקור ההתפרצות בבית הספר במודיעין (11 נדבקים) הוא אדם ששב מחו"ל והפר את הבידוד. במשרד הבריאות החליטו להגיש נגדו תלונה במשטרה. (יואב אבן)

💣משרד הבריאות: 39 נדבקים חדשים בקורונה ביממה האחרונה, 25 חולים מאושפזים במצב קשה.

💣משרד הבריאות עומד להנפיק עד סוף החודש תעודה מחודשת שתחליף את תעודת המתחסן והמחלים שעומדות לפקוע בקרוב, התעודה תהיה תקפה בינתיים עד לסוף שנת 2021 (ynet).

💣‏לא רק בישראל: עם שיעור של 70% מחוסנים, מדינת ניו יורק הודיעה על הסרת כמעט כל מגבלות הקורונה - כולל עטיית המסכות וחזרת התיאטראות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.