רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 ביוני 2021

מבזקים


 💣שמואל ליפשיץ, מראשי ארגון יד לאחים בראיון לקו החרדי: ״כשביטלו את הטבות המס לארגוני המיסיון זה היה קונצנזוס מימין ומשמאל. קראתי את פסק הדין שמבטל את החלטת ועדת הכספים וזה לא ייאמן שכך הכריעו. זה פסק דין שערורייתי. הגישה הזו נמצאת בקצה השמאלי שמסרב להבדיל אותנו בין העמים״

💣ח"כ משה גפני בנאום במליאת הכנסת על פסיקת בג"צ לבטל את ההחלטה בנושא עמותות המיסיון: "בשביל מה צריך בכלל את הכנסת? אנחנו הרשות המחוקקת מי שאל אותכם בכלל? אנחנו יכולים לחייך עד מחר, אבל כשחילקו את השכל רק שופטי בג"צ היו שם, אנחנו לא".

💣מתנדב השומרים במודיעין עילית אברמי בורשטיין בראיון לקו החרדי: ״אנחנו סובלים כבר תקופה ארוכה ממכת גניבות. התחלנו לערוך תצפיות וזיהינו למעלה משש פריצות בעיר. אתמול היינו ערוכים וזיהינו אותם החל מכניסתם. ברגע שחדרו לתוך חצר זינקנו עליהם ולכדנו אותם. ברור לנו שהעצורים הם לא החוליה היחידה. נמשיך להגביר נוכחות מוסתרת בשטח״

💣ח״כ מוסי רז (מרצ) בוועדת הכספים: אני לא אאפשר פגיעה בציבור החרדי. מתחייב להיות בן ברית לנושא (ישי כהן).

💣דרעי ב"קול חי": "ראש הממשלה בנט לא דיבר איתי ולא כדאי לו להתקשר. חבל לו על הטלפון. לא מעוניין לפגוש אותו ולא שום קשר איתו" .

💣יהדות התורה וש''ס הגישו הצעות אי אמון על רקע כוונת הממשלה למחוק את זהותה היהודית של המדינה.

💣יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי לקאהן ב"קול חי": "קיבלנו החלטה חד-משמעית של כל הח"כים החרדים: לא נשתף פעולה עם יועצים חרדים שינסו לייצר לגיטימציה לשרי הממשלה מול הציבור שלנו. לא נעבוד איתם יותר ונוקיע אותם. זה מאבק כלל ציבורי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.