רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 ביוני 2021

והאלוקים יבקש את נרדף

 

מאת: חרדי בעולמו

אין לי שום כלום עם קהילתו של ראש הישיבה הרב שאול אלתר. להיפך, אני מסויג מקבוצות שנוהגות פרישות יתר וחושבות עצמן קרובות יותר לקב"ה. בעיני, זה סימן להתרחקות ממנו יתברך ולצערי גם המציאות מדברת כך.

לא הייתי מעלה על קצה דעתי לתרום כסף לקהילת גור כלשהי. חוששני שלו המציאות היתה שונה, אז היינו שומעים זמירות אחרות גם מכיוון קדוש זה.

אעפ"כ ולמרות זאת, הרמתי תרומה למגבית 'ליבנו בתורתו'. לא תרומה גדולה. בסה"כ תרמתי ח"י. והסיבה היחידה שתרמתי היא פשוט ללכת בדרכו של הקב"ה (מ"ע דאורייתא, למי שזה מעניין לו). אם האלוקים יבקש את נרדף, אז גם צווארי בעול הזה.

היה לי מזל. חשבתי לתרום למגבית, אבל לא ידעתי איך. למזלי הרב איכשהו הגיעו אלי ושלחו לי מייל עם לינק לתרום.

ומיני ומינך יתקלס עילאה.

חרדי בעולמו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.