רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באפריל 2021

חוצפתו של ה'ינוקא' נתן לנציגי הקהילות להמתין שעה ארוכה - קמנו ועזבנו


מאת משתתף בכינוס בטבריה

אנכי מדבר בכינוס שהיה לנציגי החסידויות התלבטתי ולבסוף נסעתי אז ישבו וכל אחד יישר את מבטו לבמה העטורה בכל הפרטים שמשמשים בית מלוכה וכמובן שכל נציגי הקהילות שללא יוצא מן הכלל כולם מבוגרים מהרבי הינוקא אך ממתינים והמנחה ישראל פרוש פותח את האירוע ומסיים לדבר 
ואנו נציגי קהילות ממתינים כמו עדר של מטומטמים 
הרי ככל שהרבי המדובר יכנס מאוחר יותר זה יוקרתי יש מי שחושבים שככל שמאחרים יותר מדובר ברבי גדול יותר 
לאחר כמחצית השעה ישב לידי נציג קהילה אחרת שחשש לומר לי משהו אמרתי לו מה יהיה. ואז נפתח ופתח את פיו 
אנחנו החולי נפש אנחנו אנשים בלי טיפת שכל 
מדומיינים שזה כבוד להיות נציג קהילה ומה אתה מקבל בתמורה לבוא בחום עד לטבריה לשבת ולהמתין למי?  
לרבי ילדון בן 24 איך אנו לא מתביישים 
מיהו שנחכה לו עד שיגיע?

מיהו שיש לו מה להשמיע לנו?
מיהו ששוה לשרוף יום שלם עבורו 

באותו שניה קמנו ביחד בחמת זעם ובכעס והדבר בלט 
ניגש אלינו אחד מהמנכלים ואמר הרבי מגיע עוד עשרים דקות
והחבר בלי להתבלבל אמר לו 
נראה לי אתה מתבלבל עם אדם אחר, והוא אומר לו, לא אתה נציג חסידות של.... לא?   נכון בהחלט אז מה לי ולעשרים דקות של הרבי שלך? הפעם הוא מדבר לכלל נציגי החסידויות וכל פעם אדמור אחר
אמר לו ידוע לך שאתה אדם לא הגון? למה, שאל מה עשיתי? 
ענה לו תסביר לי מה סחבתם לפה את כל הנציגים?
ועוד אמורים להמתין?
אמר לו אני ממהר אך לסיום אגיד לך שרק בגלל המטופשת שלך עם הרבי ועם האיחור 
אני מתפטר מידיי מלהיות נציג הקהילה ואתה תראה שכמוני עוד יעשו

וברחנו משם לנסיעה לבית, נסענו יחד
תוך כדי נסיעה 
אומר אתה מבין מה פה קורה הקימו נציגי קהילות שלא יהיו מקופחים ועד היום הכל פייק כלום חסר משמעות אז הולכים ומביאים אותנו כמשווקים ילדון רבי? עכשיו מובן מדוע הצדיק רבי מיילך בידרמן ביטל את בואו

חוצפה לאיזה השפלה גררו אותנו סיים

וכך הווה אני והוא ביקשנו בשלומי אמונים לא שיש איזה נפקא מיניה אך להראות להם שאינם שולטים בנו אמרנו להסיר אותנו מקבוצת המייל במיידי

וראה זה פלא נתון שמעטים יודעים 
30 נציגי קהילות כתבו מיילים של רוגז על הזלוזל בציבור

קראנו בפר שמיני 
אהרן למה אתה בוש לכך נבחרת!!
כאן אין התשובה מתאימה לכך נבחרת 
ממש לא נבחרנו לייצג או לייחצן מאן דהו 
למה אנו בושים?  
כי הורדתם את כל הרמה של החסידים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.