רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 באפריל 2021

מבזקים


 'ווינט': קומץ חרדים קיצוניים הגיעו ביום הזיכרון להר המנוחות בירושלים לקברים של חללי צה"ל, ושרפו את הזרים והדגלים שהונחו על קבריהם. הציבור החרדי מוקיע את המעשים ואת הקומץ הקיצוני.


ח"כ יעקב אשר בתגובה לתיעוד הקיצונים מחללי הקברים - "מדובר בקומץ פרובקטורים חסרי לב ודורשי תשומת לב, שעושים הכל כדי לנסות לייצר חיכוכים ומתיחויות מתגרות מול הציבור הכללי במדינה, מעשיהם הפסולים הראויים לכל גינוי הפקיעו מהם מזמן את התואר 'חרדים', הם לא ראויים לו".

ישראל כהן: ‏לא מובן מאליו, שאפו לעיתונאי יאיר לוי, שהחזיק כבר אמש בתיעוד החמור של פגיעה בחללי צהל ע"י קומץ קיצונים. למרות שלוי ידע שאם יפרסם יקבל קרדיט על הפרסום, אך המוסר שלו מנע ממנו לפגוע ברגשותיהם של הקדושים, וכן למנוע הסתה שתבוא בעקבות כך 

‏רה"מ ‎נתניהו על ההצתה של זרי הנופלים: "אני מגנה בתוקף את המעשה הברברי ואני מצפה מהגורמים המוסמכים למצות את הדין עם האחראים במהירות האפשרית"

משה נוסבאום ב׳ערוץ 12׳ - אירוע נוסף כעת במאה שערים, תהלוכת מחאה של כמה עשרות חרדים קיצוניים נגד המדינה. הם שורפים עשרות דגלי ישראל. מדובר באירוע חריג של פלג נטורי קרתא. אין משטרה בתהלוכה שלהם.

פוניבז': פעילי הפלג מתפרעים בהיכל הישיבה ומנסים לפנות בכוח את תלמידי הישיבה ממקומותיהם.

מודיעין עילית: מסמר ננעץ בידו של ילד בן 10 בעת איסוף קרשים לל"ג בעומר. מקרה זה מצטרף למקרה נוסף לאחרונה בעיר שילד נפצע קשה במהלך איסוף קרשים למדורות ל"ג בעומר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.