רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 באפריל 2021

מבזקים


 אלבר אריה, אחד מאחרוני היהודים במצרים, הלך לעולמו בגיל 91. אריה, שהתגורר בקהיר, היה פעיל בשמאל הקומוניסטי במדינה והתנגד לציונות ולעלייה לישראל


סגן השר מאיר פרוש לאבי מימרן בפאנל המיוחד של 'קול חי' בנושא דת ומדינה: "כשאתה שואל נצליח? מי צריך להצליח? השאלה אם ראש הממשלה יצליח. לדעתי נתניהו יצליח להקים ממשלה בסוף ולא יהיו בחירות חמישיות. זו ההערכה שלי. יכול להיות שבהישענות על רעמ ובהשתתפות סער".

ח"כ יעקב אשר למימרן בפאנל המיוחד בקול חי: אנחנו נמצאים במקבץ של ציבור ענק, מסורתי שמכבד בני תורה. אנחנו לא אומרים לאף מפלגה את מי לשים בראשה. אבל בוודאי שנעשה הערכת מצב כמה ימים לפני תום המנדט.

עוד מח"כ יעקב אשר בפאנל המיוחד של 'קול חי': "מה שחשוב הוא שהממשלה תהיה מורכבת מהגושים הבסיסיים של הימין. לא רוצה להכנס לדקויות של רע"מ, אבל אם למפלגה כלשהי יהיה אינטרס לתמוך מבחוץ בממשלה מסורתית שטובה לחרדים - לא אמורה להיות בעיה. הואשמנו לא מעט בשיתוף פעולה עם הח"כים הערביים".

ח"כ יעקב אשר בפאנל 'קול חי': "אם שלמה לורנץ או מנחם פרוש ז"ל היו עומדים בראש ועדת חוקה, יתכן שהמהפכה השיפוטית של השופט ברק לא הייתה מתרחשת. בגלל המהפכה הזו אנו צריכים לדרוש היום את פסקת ההתגברות".

עמית סגל על דברי ח"כ יעקב אשר בפאנל 'קול חי': "רמז עבה לנתניהו".

דפנה ליאל: בימין מנסים לשכנע את סער רק להימנע בהצבעות אם תוקם ממשלת ימין של נתניהו ובנט וזאת כדי למנוע מהשמאל לעלות לשלטון ולמנוע בחירות .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.