רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 בינואר 2021

חסידי האחים בסדיגורא החליטו לפתוח את הפה


לאנשי שלומינו חצה"ק סאדיגורה בארץ ובעולם ה' עליהם יחיו

אחדשה"ט.

שרויים אנו עדיין תחת האבל הכבד בשנת הסתלקותו של עטרת ראשנו כבו"ק מרן אדמו"ר "עטרת ישראל" זיע"א הכ"מ, אשר הסתלק מעמנו בסערה השמימה בליל מר ונמהר כ"א אב תש"פ.

אין זה סוד שמאותו יום בו עזבנו רבינו לאנחות לדאבוננו ובעוונותינו, חצר הקודש על חסידיה ומעריציה עוברת טלטלה עזה, בכל הקשור להמשך ההנהגה הטהורה של חצר הקודש רוז'ין סאדיגורה על ידי בניו ממשיכי דרכו בקודש שיבלחט"א.


אין זה סוד גם שמאותם רגעים כואבים ועצובים, השבר הפנימי בינינו הוא לא קל, והקרע רק הולך ומתעצם באמצעות גורמים אינטרסנטיים אשר גמרו אומר והכריזו מלחמת חורמה במשפחת רבינו זיע"א המעטירה, ה"ה אמה של מלכות, האלמנה הרבנית הנכבדה שמסרה את נפשה כל חייה בגשם וברוח, בהקרבה שלא תתואר במילים למען כבו"ק אדמו"ר זיע"א, למען חצר הקודש, למען המוסדות הק' והתפתחותם, למען אנ"ש שיחי' בכלל ובפרט, ואיתה עמה כל משפחת המלוכה, בניה ובנותיה היל"ת.

אין זה סוד שמטרתם העיקרית במלחמה זו היא הרחקת והדחקת בנו בכורו חביבו של רבינו זיע"א, כבו"ק מרן האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א מירושלים, אשר חרף גופו ונפשו כפשוטו ממש במשך כל השנים למענם של אביו וזקנו זיע"א, שסמכו ידם עליו כל השנים, ובין השאר אף בנה והקים בשליחותם את מפעלי התורה והחסד, חבורות האברכים והבחורים ועוד, כשרצונם האמיתי הוא יצירת דה לגטימציה טוטאלית לכל בדל של הנהגה ותואר וקשר למוסדותינו הקדושים, כשאותה חבורה מב"ב לא בוחלת בשום דרך ופשע בשביל לבצע את זממם בדרך להשתלט על כלל החסידות, וכל הדרכים כשרות בפניהם ל"ע.


אין זה סוד שמאותו יום מר ונמהר, למעלה מ-5 חודשים מאז ההסתלקות, צד חצר הקודש סאדיגורה שבירושלים וכל הנמנים עמו גזר על עצמו דממה כמנהג רבותינו הקדושים, ותפס את פלך השתיקה ביודעין - על כל ההשלכות שבדבר! למרות שקיימים בידיו תילי תילים של הוכחות ומסמכים דרמטיים ומשמעותיים שלא ניתנים להכחשה רצון קדשו וצוואת האמיתית של כבו"ק מרן אדמו"ר זיע"א, והכל מתוך מטרה ברורה לנסות לפתור את הדין ודברים בדרך של משא ומתן לשלום ואחדות, או בדין תורה וע"פ כל אמות המידה ההלכתיות הנהוגות בכגון דא, ובכך למזער ככל הניתן את הפגיעה הקשה בכבודו ובשמו של רבינו זיע"א, במורשתו הטהורה ובמשפחתו הנכבדה והיקרה, הנגרמת בידי אותה חבורה הסובבת את בנו האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א מבני ברק, וד"ל.

אך לא עוד!!!

בתקופה הקשה שעברנו עד כה נוכחנו לראות כי המטרה מקדשת את כל האמצעים, ותקצר היריעה מלתאר את המתחולל מתחת ולפני השטח בכל החזיתות, כולל כמה פניות שלא על פי דעת תורה לערכאות ה"י, כולל בדברים שגורמים ויגרמו לחילול השם נורא וחלילה אף ככל הנראה לתגובה שתגיע בלית ברירה ותגרום לכאב גדול ופלילי לצד התובעים, ועוד כהנה וכהנה שלא שערום אבותינו, כל זה מביא אותנו אנ"ש מכל חצרות הקודש סאדיגורה בארץ ובעולם, היראים לשלומה של מלכות, למסקנא כי "עצור במילין לא נוכל", ומכיון שלא יאמרו מדשתקי רבנן ש"מ דניחא להו ח"ו.


אי לכך אנו חייבים להתחיל לדבר, לפתוח את צפונות הלב, לשתף את הציבור במתרחש, להציג את הצד השני של המטבע, לספק חרך צר והצצה מזערית לעוול המתמשך מזה שנים, עד להווה המתרחש וגועש בימינו אנו תוך חילול השם שלא נראה כדוגמתו, להגיש בפניכם הוכחות ברורות המציגות את האמת האחת והיחידה בכל הפרשה, הן מכל קורות העבר והן מההווה, דבר דבור על אופניו, באמצעות סדרת פרקים ועובדות שיישלחו כאן בהדרגה לכל ציבור אנ"ש חסידי וידידי בית סאדיגורה בארץ ובעולם, כשכמובן נידרש גם לנושא המרכזי הבוער - צוואת קדשו של כבו"ק מרן אדמו"ר זיע"א, על כל המשתמע מכך!

בסיומם של דברים, כל שנותר לנו הוא לשפוך צקון לחשנו בפני בורא כל עולמים, ולבקש בפניו כי יה"ר שנזכה לקדש שם שמים בכל הליכותינו כפי שנהגנו תמיד בכל מצב ועניין, ושתחזור לשרות האהבה והאחוה שלום ורעות בינינו. בביאת גוא"צ בב"א.

החותמים בכאב ודמע
חסידי האחים הק' האדמורי"ם מסאדיגורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.