רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 בדצמבר 2020

מבזקים

 

יו''ר סיעת יהדות התורה ח''כ יצחק פינדרוס נגד גנץ: ''הוא התחייב להעביר את חוק הגיוס. הוא מדבר על נאמנות? הוא צועק על יושר? על עמידה בהסכמים? הוא לא עמד דקה בהסכם". :

פינדרוס: "שואלים למה אנחנו הולכים עם הליכוד כל הזמן? תראו מה ברח לכחול לבן, קצת התרופפות המשמעת הקואלציונית והם מעלים הצעות חוק נגד היהדות" :

הודעת סיעת 'יהדות התורה': חלפו שמונה חודשים ועד כה שר הביטחון בני גנץ לא עמד בהתחייבותו המפורשת לקדם את חוק הגיוס ועשה כל דבר כדי להתחמק מההסכם. אנו רואים בכך הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני ע''י כחול לבן .

עוד מהודעת סיעת 'יהדות התורה': אנו מצפים כי הליכוד יסייע ביתר אקטיביות להורדת הצעות החוק הפרטיות הפוגעות בציפור הנפש מסדר יומה של הכנסת.  :

אבי רבינא: ‏גפני בוועדת הכספים: "אנחנו לא יוצאים לבחירות" .

ח"כ גפני בריאיון לשלי יחמיוביץ ויגאל גואטה: "במקום לשבת לחכות למועד פקיעת דחיית התקציב ב-23 בדצמבר, הוא הולך מחר ומצביע להקדמת הבחירות. אז הוא מתאים להיות ראש ממשלה? מי שלא יודע לנהל פוליטיקה מינימלית?" :

נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה נתניהו: כאשר גנץ החליט להקים ועדת חקירה הזויה נגד נתניהו, הוא הקריס בזמן הקורונה את הגשר בין הליכוד לכחול לבן. אין מצב לשותפות כאשר שותף אחד פועל נגד השותף השני .

עמית סגל: עוד קרע במשותפת? רעמ שוקלת לא לתמוך מחר בפיזור הכנסת. לא ברור מה פה האינטרס של הליכוד, אבל הפלת החוק אחרי שכחול לבן תמכה בו תהיה מכה לגנץ. כרגע יש 66 כולל האופוזיציה וכחלב. בלי רעמ-62 מול 58. לכאורה עדיין רוב, אבל זה כבר יהיה תלוי בנעדרים ותיירים למיניהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.