רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 בדצמבר 2020

מבזקים

 

דובר המשטרה למגזר החרדי שבתי גרברצ'יק בראיון לקו החרדי: "התושבים במערב ירושלים יכולים לנשום לרווחה אחרי שעצרנו את החשוד בהצתת השריפות הגדולות. הפעלנו אמצעים טכנולוגיים רבים כדי להגיע לחשוד שהודה בחלק מהמקרים. התקווה שלנו היא שנצליח לשפוך אור על אירועים נוספים"

רבינוביץ ב'יתד': בחודשים האחרונים התגלו תופעות חמורות ומזעזעות של הפרשת נוזלים מקברי נפטרים בחלקת קברי הכוכים והקומות שבהר המנוחות. הנוזלים מנוקזים לבור ספיגה ומשם למערכת הניקוז של ההר.

היחידים שקוברים בקומות זה בעלזא בראשות זאב פרסטר יו"ר חברה קדישא בעלזא,

עורך הדין מיכאל ליטווק, תושב חריש בראיון לקו החרדי: "מידי כניסת שבת עוברת שיירת רכבים עם מוזיקה מחרישת אוזניים ובצפירות רמות, בכוונה תחילה, על מנת להתגרות בתושבים החרדים. כל מיני גורמים מנסים להפוך את העיר לחילונית ועושים הכל בשביל זה. הגשתי תלונות כנגד אנשים שמפרים את הסדר. המשטרה נוכחת במקום ולא מנסה לעצור את האלימות. השוטרים לא עושים כלום"

בעקבות ההתנגדות החרדית להחלת חוק הפיקדון על בקבוקים בנפח 1.5 ליטר, התאחדות התעשיינים יצאה בקמפיין בעיתונות החרדית נגד התכנית .

ארנון סגל: צעיר יהודי עוכב בצורה מבזה והורחק מהר הבית לאחר שנתפסו תפילין בכיסו :

קובי נחשוני ב'ווינט': גורם באחת המפלגות החרדיות אומר כי הם דווקא תומכים בהליכה לבחירות נוספות. הם הפנימו כי כבר בחלוף חצי שנה מהשבעת הממשלה מוצה מלוא הפוטנציאל שהיה גלום בה בכל הנוגע ליחסי הדת והמדינה ולרווחת המגזר, וכעת מעריכים שכל יום נוסף בה הוא הימור מסוכן .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.