רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 בנובמבר 2020

התרגשות אדירה בחב"ד: נחשפה ההזמנה המקורית לחתונתו של הרבי בחתימת הרבי הריי"צ

 

עותק נדיר ביותר מההזמנה לחתונה המלכותית של הרבי נחשף. התרגשות גדולה מחשיפת ההזמנה המקורית ששלח כ"ק האדמו"ר הריי"צ נ"ע לחתונת חתנו הרבי מליובאוויטש לפני 92 שנים. ההזמנה המיוחדת מעוטרת בחתימת יד קודשו של הרבי הריי"צ. ההזמנה נשלחה להרב יוסף שמוטקין ממייסדי קהילת חב"ד בראשון לציון. 

ההזמנה המקורית לחתונתו של הרבי מליובאוויטש, הזמנה מוקלדת במכונת כתיבה, בתוספת 15 מילים בעצם כתב יד קדשו של הרבי הריי"צ ובחתימת יד קדשו. ההזמנה נשלחה מריגה להרב יוסף שמוטקין ממייסדי קהילת חב"ד בראדון לציון,  בעת שהותו הזמנית של הרבי הריי"ץ שם, והיא נכתבה ביום ג' ט"ז חשוון לרגל החתונה המלכותית שהתקיימה בוורשה כחודש לאחר מכן י"ד כסלו תרפ"ט. כידוע החתונה של הרבי היא סמל להתקשרות לרבי שהתבטא על חתונתו כי היום הזה קישר אותי אתכם ועקב כך חשיבות מיוחדת לכל פריט הקשורה לחתונה המלכותית. 

כידוע ההזמנה מסוג זה היא נדירה ביותר ושרדו ממנה שלשה עותקים בלבד!!!. מדובר בהזמנה ייחודית ביותר שנשלחה לאדמו"רים, גדולי ישראל וזקני החסידים בלבד.

חשיפת ההזמנה הנדירה מוצעת כעת למכירה ביום החתונה של הרבי י"ד בכסלו  באתר ווינרס מכירות פומביות, וההערכות שהיא תימכר בעשרות אלפי דולרים עקב נדירותה ושוויה רב הערך מפאת שכל ההעתקים לא שרדו. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.