רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוקטובר 2020

אל הנער הזה התפללנו? חשבון נפש


 א. עצם זה שהחרדים יצאו בריש גלי נגד ההוראות

ברגע שהכריזו שהם מצפצפים על החוק ולא אכפת להם מבריאות הציבור זה מה שנתן לגיטימציה לציבור הכללי בארץ ובעולם להגביר שנאה ואנטישמיות ולהכריז עלינו כמפיצי מחלות נתנו להם את הראש שלנו על מגש של כסף

ומה לנו כי נלין

ב. בכל מדינה בעולם לא מקבלים מרד של אזרחים נגד חוקי המדינה זאת אנרכיה וזה לא מקובל בשום שלטון תקין

מחר יחליטו חסידי בעלזא שבאדום נוסעים ובירוק עוצרים ואקמול לוקחים כשיש אולקוס, וקורטיזון כשיש חום

ואמשינוב יחליטו שביום כיפור אוכלים ובפסח צמים זה לא עובד ככה

ג. ממתי החרדים כל הזמן מבקשים להדמות לחילונים?

אנחנו הרי העגלה המלאה מחונכים יותר מהחילוני המתירני

אנחנו שומרי התורה ומחונכים ומצווים על ונשמרתם 

אז פתאום אנחנו מבקשים להתנהג כמו החילוני והגוי העושה מה בא לו?

ד. ולמה באמת הגענו למצב שליהודי חרדי לא אכפת מחברו או שכנו או מקרובי משפחתו ולא מעניין אותו שימותו שיחלו

בסך הכל ביקשו ללבוש מסכה ולשמור על מרחק

וכל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא

ה. אנחנו אמורים להיות אור לגויים כמו בכל ארגוני הסיוע והעזרה לזולת ופתאום כאן בשביל נוחות אישית של לבישת מסכה פרקו כל עול

ו. ולהפוך שמירה על חיי אדם למלחמת דת ושזה בניגוד לתורה זה פשע

למה הובלתם את זה לשם

בסך הכל מנסים לחיות לשמור על החיים

ז. עצם זה שלא חשבו על ההשלכות של ההתנהגות הזאת לטווח ארוך זה הסתר פנים

הרי ההשלכות הרות אסון

אתם יודעים כמה אנשים אבדו פרנסה רק בגלל שהציבור הכללי פוחד להיות בקרבתם

כמה טרמפים לא עוצרים כשרואים אדם חרדי?

ובכלל הפכנו למוקצה 

והכל בגלל מסכה?

אז תסלחו לי חבל...!

ח. ואם חשבתם שבהתנהגות מופקרת זו תגבירו את לימוד התורה ותשמרו על עולם התורה אז טעיתם ובגדול

כי בסוף יתגלה חולה מאומת ל״ע ויסגרו את הישיבות והתתים והכוללים 

אז עולם התורה מענין אתכם נכון? ספרו לי על זה

נוחות אישית  ואנדרלמוסיה 

זה כל הסיפור

חרדים ובלפור הילכו יחדיו

לאיזה שפל הגעתם

ט. ואחר כך ידרשו החרדים תקציבים ושירותים ממסדיים כאזרחים שווים אבל אתם אזרחים פורעי חוק מתנהגים בחוסר אחריות גורמים לאנרכיזם לכאוס ולאנדרלמוסיה במדינה כולה

ועוד מעיזים לבקש שיתייחסו אליכם כאזרחים שווים?

לאן נוליך את הבושה?

חזל לימדונו הוי מתפלל בשלומה של מלכות שאלמלא מוראה איש את רעהו חיים בלעו

הייתכן בחברה תקינה שכל אחד עושה דין לעצמו?

י. מהיכן נלקח ההיתר לעבור על איסור כדי לקיים מצוה

הרי זה מצוה הבא בעביר

יא. הרי לא אסרו להתפלל או ללמוד או לקיים מצוות זו לא שעת שמד בכלל

אלא אמרו שלהתפלל במנין בבית הכנסת או לערוך טישים והתקהלויות שונות על חשבון חיי אדם או מחלתו זה בדיוק איסור תורה

ובינינו מה שחסר להם למזלזלים זה הרי רק החוויה הרוחניות ״הטוצאך הבלאגן הכיף״ 

הם רוצים כיף רוחני

על חשבון חיי הזולת

זה לא באמת גזירת שמד

אז איך ייתכן לעבוד את השם כשהשם בעצמו אומר ולרשע אמר אלוקים מה לך לספר חוקי

אינני חפץ בתורתך ותפילתך כלל, זה תועבה בעיני,

אתה לא יכול להחליט לעשות את רצון השם כפי העולה על רוחך רצון השם מחליט השם בתורתו הק׳ בלבד

והוא כתב שספק פיקוח נפש או כשהנך מזיק לחברך אל תעבוד אותי בצורה כזאת

אלא הכל נדחה

יב. ואם מי שמת בגלל שחבירו בבית כנסת הדביק אותו בקורונה זה רק כי זו גזירה משמים אז מה לכם להלין על היטלר ימ״ש?

הרי מותר להרוג זו רק גזירה

יג. ומה נענה לבעלי העסקים הסגורים כשבצדק טוענים שאיבדו את מטה לחמם בגלל שאנחנו לא שמרנו על הכללים ולכן התחלואה לא ירדה ואין להביא אוכל לפי הטף

הלזאת חרדי ייקרא?

זוהי דרך התורה ?

להזיק ולחבל בזולת ללא חשבון ללא אחריות כי לי טוב ונעים לעשות מה בא לי מה איכפת לי בכלל מיהודי האחר?

זאת חסידות? זאת תורה?

חילול השם גדול ונורא

יד. והיכן הוא הצו האלוקי

ונשמרתם מאד לנפשותיכם

ואהבת לרעך כמוך

לא תעמוד על דם רעך

לא תרצח

וחי בהם

לא תענון

המציל נפש אחת כאילו קיים עולם מלא

חלל עליו שבת אחת כדי שישמור שבתות הרבה

טו. ומראית עין ודוגמא אישית?

הרי התורה ציותה והייתם נקיים מהשם ומישראל

ושלא יגרום שיחשבו רעות על בר ישראל

ועוד נקודה לסיום

ראו לאן אנו מובילים את הציבור

שלנו לאיזה חינוך קלוקל מחנכים את אותם עדיני הנפש לומדי התורה ושומרי המצוות

שמותר לזלזל בחיי הזולת שמותר לשבור להרוס רכוש שלא שלך כי אם לא הכל מסתדר לך כפי ראות עיניך מותר לך לעשות הכל ונדליזם וחורבן הכל מותר

ככה אנו רוצים לגדל את הדור הבא שלנו?

חיות טרף?

בנים משחיתים?

השחתת המידות הטובות?

להתיר כל רסן?

לטנף את הפה את הידיים ואת המוח? 

להכות ולהשליך חפצים ודברים מסוכנים על בני אנוש על יהודים על הורים לילדים?

אל הנער הזה התפללנו?

הפקרות

אין תגובות:

פרסום תגובה