רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 בספטמבר 2020

ווארטים

חסיד גור רואה חסיד תולדות ברחוב בלי מסיכה ומעיר לו איפה המסיכה?
עונה לו הרבאהרלע: ואיפה הזברה שלך ?
עונה לו הגערר: אני לא חסיד תולדות!
עונה לו הרבאהרלע : אני לא חסיד גור! 

אחד אדמורים בראש השנה יצא באמצע התפלה מרוב חולשתו החסידים חשבו שזה קורונה לאחר מכן נודע שיצא לו שן...
בחור אחד בגוטמכר בקאוע שטיבעל דחף מישהו זקן הוא אומר לו הלו מה אתה דוחף אותי? אתה יוע שאני יכול להיות סבה שלך?!
עונה לו ואתה יודע שאני יכול להיות הרבי שלך?...

ליטאי נכנס לטיש חסידי, באמצע הטיש מחלק הגבאי לקהל "קוגל" הליטאי אוכל ונהנה ומחפש מפיות לנגב ידיים. משלא מוצא שואל את החסיד שמאחוריו "תגיד לי איך מנקים את הידים מהקוגל?" עונה לו החסיד "נגב בחליפת השכן שעומד לפניך" שואל הליטאי "הוא לא ירגיש?" שואל החסיד "אתה הרגשת???"....

מחותן התקשר להזמין בדחן לחתונה, הוא שאל אותו מה המחיר שלו,  אמר המחירון הוא ככה:
1) בסכום של 1000 דולר אספר עליך שאתה בקי בש"ס ופוסקים, עוסק בגמ"ח ולומד יומם ולילה וגם מתפלל בדמעות שליש
2) ב800 דולר לא אדבר על ענייני תפלה רק על שאר הדברים
3) בסכום של 600 דולר, אזכיר רק שאתה בקי בשס ופוסקים ותו לא
4) בסכום של 500 דולר אזכיר רק שיש לך קביעות עתים לשיעורי תורה
5) בסכום של 250 דולר אזכיר רק שאתה לומד דף היומי ותו לא
6) בסכום של 100 דולר אז כבר אגיד את כל האמת לאמיתו....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.