רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 בספטמבר 2020

מבזקים

אבי גדלוביץ': בית המשפט העליון קיבל באופן חלקי את ערעורו של הרב ברלנד על המשך מעצרו.
 
 בית המשפט המחוזי בירושלים קבע שמלכה לייפר תוסגר לאוסטרליה, לייפר עצמה לא הגיעה לדיון, והשתתפה בו באמצעות אפליקציית זום. עורכי דינה צפויים לערער על ההחלטה.
המשטרה: חולה קורונה מאומת נתפס במקווה בפתח תקוה ונקנס בסך 5000 שקל, לפי הודעת המשטרה יש איסור גורף להפעיל מקוה גברים בתקופת הסגר:
 
תיעוד ב'N12': ת"ת של חסידות גור בבני ברק, פעל היום בניגוד להנחיות, כשעשרות תלמידים הגיעו ללימודים. אחד ההורים: "לכו לחפש את ההפגנות בבלפור".
 
הסקופים: התיעוד שפורסם ב'N12' כביכול הפרו הנחיות בת"ת של חסידות גור בבני ברק הינו טעות. במוסדות חסידות גור לא התקיימו לימודים עפ"י הנחיות הסגר. 
 
שרקי בחדשות 12: ברגע שיש אופציה להפגין גם בעיצומו של הסגר כל החרדים יכולים לחזור לביתם אחרי התפילות בתירוץ של הפגנה. בירושלים מאות מניינים התקיימו בחצרות תוך שמירת ההנחיות.

סה"כ ראש השנה עבר בשקט בסטאמפורד הילל . המשטרה המקומית בקרה בעשרות בתי כנסת ( רשמי מס המתפללים המותר הוא 30 אבל לא אמרו בכמעט אף מקום כלום רק ברכו בשנה טובה - רק בית כנסת אחד שהתחכם וכמעט לא הכניס אותם הורו להתפזר בתביעה לקנס של 10 אלף לישט בגלל התקהלות לא חוקית ( בית כנסת תורה עץ חיים של הרב פלדמן - האויברלענדר) אבל חוץ מזה בתי כנסת אם מאות מתפללים כמו סאטמר ואצל הרבי מויזניץ לונדון באו כמה פעמים אבל חוץ מלאחל שנה טובה לא אמרו כלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.