רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 בספטמבר 2020

מבזקים

יו"ר מזכירות ברסלב, נחמן בנשעיה ב'קול חי': "מי שהשמיץ את חסידי ברסלב צריך לעשות חשבון נפש. ההסתה מחלחלת לחברות תעופה באירופה שמושיבות חרדים בצד, כי הם 'מפיצי קורונה', ותודה לגמזו". 
 
‏אוקראינה: תושב אומן נעצר אתמול לאחר שקרא לרצוח יהודים בפוסט שפרסם ברשת.

חיים וייצהנדלר, חסיד ברסלב ששהה בר"ה בבלרוס, ב"קול חי": "היו לנו תפילות מרגשות ביותר, עם סיוע מדהים מהרב משה פימה. אבל מדינת ישראל לא עשתה דבר כדי לסייע לנו. השגריר הגיע לעשות 'סלפי' והלך מיד. 2,500 איש מחכים כאן לטיסות חזרה לארץ ומונעים מהם":

המוקד: שוטרים הגיעו הבוקר לבית הכנסת דרכי דב ברכסים, נכנסו לבית הכנסת, לבדוק את כמות המתפללים.
המשטרה עצרה אמש 5 מפגינים בבני ברק, לאחר שהקיפו ניידת בה נהגה קצינת משטרה, ניסו לפתוח את דלתות הרכב ורגמו אותו באבנים. 4 מהם שוחררו בתנאים מגבילים בתום חקירה, חשוד נוסף נכלא:

׳ידיעות׳ על הפגנות החרדים - עשרות אוטובוסים יצאו מירושלים לבני ברק להחזיר את החוגגים בחג בי-ם. על כל האוטובוסים נכתב ״בדרך להפגנה״. המשטרה לא יכלה לעצור או לקנוס אותם, למרות שכל הנוסעים עלו לאוטובוס עם מזוודות. בפועל כן התקיימה הפגנה בב״ב אבל כמות המפגינים לא תאמה את כמות האוטובוסים שנכנסו לשטח העיר.

הלל ינקוביץ׳ חסיד סערט ויז׳ניץ מחיפה לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - בליל החג השני לא היה מקום בביהמ״ד על פי ההנחיות אז חלק התפללו בחוץ. לפתע מפקד משטרת חיפה מגיע עם צוות של חדשות 13 ומתמקם בזווית להצטלם. המשטרה באה לרקוד לנו על הדם, אנחנו קהילה ששומרת על ההנחיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.