רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 בספטמבר 2020

 

פרופ' גבי ברבש ב'חדשות 12': אני ממליץ לא להתעמת עם החרדים ועם מצווה דאורייתא של תקיעת שופר, האידאולוגיה   יותר חשובה להם מהבריאות, דבר לא יעזור מולם:

משה נוסבאום ב'חדשות 12': במשטרה לא יודעים עד כה כיצד לפעול, תקנות בתי הכנסת הם כתב חידה, אי אפשר כך לאכוף ולתת קנסות, לא ברור למשטרה מה מותר ומה אסור. זו הסיבה שבמשטרה לא אומרים דבר ברור על הפגנות החרדים במוצאי החג:
 
אתמול הורידו בביהמ"ד את כל המודעות שקשורות למשרד בריאות, ותלו מודעות חדשות שיש לשמור על כללי הבריאות ולא על הנחיות משרד הבריאות

זה קרה לאחר שגמזו התקשר לליצמן ואמר לו שאצלו זה לא עובד באיומים וזה שהוא פרש זה לא מזיז לו וכל המתווה שסוכם לגור לחגים הכל בטל ומבוטל
וכשליצמן סיפר את לאד"ש הרבי שאל אותו האם אין לו שיקולים בריאותיים?
 
אלון חכמון ב'מעריב': בעקבות מידע מודיעיני שנאסף בימים האחרונים, מתחזקת ההערכה כי אם המשטרה וגורמי האכיפה לא יצליחו להתגבר על מבול החסידים שיפקדו את חצרות האדמו"רים, בחגים ניכנס לגל תחלואה גדול ממדים במגזר החרדי בפרט ובישראל בכלל:

‏הזוי: למרות שלא נראה שום סיכוי לפיתרון באופק - עוד כמה מאות חסידי ברסלב נחתו במהלך היום בבלארוס. הצפי שעד ראש השנה יגיעו לבלארוס כ-4000 איש.

הירי בגבול של אוקראינה אברך בשם יגאל יונתן אב ל6  נורה ע"י שוטר מקומי כרגע לא ידוע על מצבו עסקני ברסלב מנסים ליצור קשר אך ללא מענה !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.