רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 בפברואר 2020

מבזקים - גור

אמש התאבד בסנהדריה בחור ממשפחת וויזר חסידי  גור

במשך שנתיים היה בחור הישיבה אונס את אחותו - לפי כתב האישום, הצעיר בן ה-21, שהתארס לפני כחודשיים, כפה עצמו במשך שנתיים, במספר הזדמנויות, על אחותו בת ה-14 – במחסן שבבניין המגורים של המשפחה • לאחר המעשים שביצע הורה לאחותו לא לספר על מעשיו לאיש

חסיד ביאלה סגר שידוך עם תושב חיפה והציע לקנות לזוג הטרי  דירה בחיפה, המחותן אמר שלפי דעתו לא כזה רעיון טוב עכשיו לקנות בחיפה בזמן שהרבה בורחים מן העיר בגלל זיהום אוויר.  בסוף הוחלט ביניהם שהם ישאלו דעת קדשו של כ"ק מרן האדמו"ר מביאלה שליט"א (לוגנו).
כשהוא שאל דעת רבו ענה לו הרבי למה לא לקנות בחיפה זה הרי מאוד זול שמה דירות, ענה החסיד אבל הרי יש שמה זיהום אוויר,  שאל אותו האדמו"ר מאיפה אתה לוקח את זה שיש שמה זיהום אויר , אז הוא אמר היה כתוב בעיתון המודיע. צחק האדמו"ר ואמר אם לי היה עיתון גם אני הייתי כותב מה שבא לי, ואני הייתי כותב
 שאין זיהום אוויר בחיפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.