רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 בפברואר 2020

מבזקים

בית המשפט העליון בארה"ב גזר חמישה וחצי שנות מאסר על הנה"ח חיים שטרן. בחסידות ויזניץ מרכז הוכרז על עצרת תפילה וזעקה להצלתו משביה, האדמו"ר צפוי לנאום בסעודה שלישית ולהזכיר את העניין,

יום ליום חושף: פילוג במועצת החסידית. במהלך ישיבת מועצת גדולי התורה של אגו"י שהתקיימה השבוע, אחד מגדולי האדמו"רים שנציגו מכהן כח"כ באגודת ישראל קרא להפסיק את ההצהרות על התחייבות להליכה אוטומטית בכל מחיר עם ראש הממשלה נתניהו.

פרשת מלכה לייפר: שופטת ביהמ"ש המחוזי מרים לומפ קיבלה את בקשת סנגוריה של לייפר ותאפשר למומחים מטעמם להעיד. זאת בעקבות קביעת צוות המומחים שלייפר לא כשירה לעמוד לדין. עורכי דינה של לייפר: "ההחלטה הייתה מתבקשת, חבל שהפרקליטות ניסתה לרמוס את זכויותיה ולהילחם בבקשה"

מאיגוד מרכזי נפגעות ונפגעי תקיפה מינית נמסר, בתגובה להחלטת ביהמ"ש לאפשר למומחים מטעם הסנגוריה של לייפר להעיד: "ההחלטה המבישה של בית המשפט היא פרס ללייפר. לצערנו, בית המשפט החליט לתת לה יד חופשית למרוח את הנפגעות ואת הציבור הישראלי כולו"

מלחמה נגד החרדים בחברת כח אדם של ועדת הבחירות?
עשרות חרדים שנרשמו לחברת 'פידליס' המגייסת מפקחי טוהר הבחירות לספירת הקולות קיבלו הודעה כי מאחר ויש להם טלפון כשר אינם יכולים לקבל את העבודה. המשמעות הציבור החרדי ימודר ולא יגוייס כפקחי טוהר הבחירות לפיקוח הקלפיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.