רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 בינואר 2020

מבזקים - גור

ביום שישי בצהריים בעת חזרתם מחיידר גור שברח׳ ירמיהו בירושלים שמו לב ילדים כי מרן הראש ישיבה יושב ברכב שעמד באותה עת בפקק ברמזור של צומת הרחובות ירמיהו/צפניה והחלו להתגודד בסמוך לרכב וקראו קריאות גנאי לעבר מרן הראש ישיבה שהיה שקוע בספר ולא שם לב למהומה שהתפתחה מסביב לרכבו.
אברך חסיד גור שעבר בסמוך, שילהב את עשרות הילדים ועודד אותם להמשיך ולצעוק והוסיף גם כמה פנינים משלו לעבר מרן ראש הישיבה.
באיזה שהוא שלב אחד מהילדים הרים חפץ כלשהו מהרצפה כדי להשליך אותו לעבר הרכב של הראש ישיבה אך נהגים שראו זאת החלו לצפור והילד נמלט.

בשבוע שעבר, ביום רביעי ,הגיע יונתן בורנשטיין לליקווד, כעני המהפך בחררה, הוא בא לקושש דולרים מהחורבן שהוא המיט על גור, היתה לו הפתעה ראויה , הוא נפגש עם עורך דין המקורב לגור (ישראל רוזנברג. לא לפרסום ) במשרד של העורך דין בלייקווד ברחוב קאונטי ליין, צמוד למשרד , יש ישיבה חסידית של הרב ברנשטיין, מספר בחורים זיהו את בורנשטיין העבריין נכנס למשרד והם נעמדו מחוץ למשרד ומחאו בקול רם בקריאות : אנו מוחים על הפגיעה שלך במורינו אני שאול אלתר , וכך הם חזרו על זה שוב ושוב.
יונתן העבריין, לא תיאר לעצמו שזה ירדוף אחריו עד לליקווד והוא שלח את שמעון ווינריך (העוזר שלו) להתקשר בכל דרך אפשרית ולבקש מהראש ישיבה שזה יפסק.
ואכן זה הפסיק לאחר כמה דקות וחשוב לציין שהבחורים האלו לא קיבלו אפילו נזיפה.
בשטיבל גור ברמות בשבוע שעבר, הרב יעקב שלמה מוזסון שליט"א עזב בטריקת דלת את השטיבל כמחאה על הטרור שהופעל נגד הרב זאב רייס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.