רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 בספטמבר 2020

ווארטים


אתמול מישהו העיר לי בדוכן אתרוגים, שהמסכה שלי לא האף.😷 טענתי שהמוכר לא יידע לנקוב במחיר אם הוא לא יראה את האף.

 איך מבקשים סליחה? 
פלוני בא אל הרב וסיפר לו שגרם עוול למר אברמוביץ', ומצפונו מייסר אותו. מה לעשות?
פשיטא, אומר הרב: בקש ממנו סליחה.
הבן אדם חוזר לביתו ומתלבט במשך 3 ימים. התמונה שהוא רואה את עצמו מבקש סליחה מהאברמוביץ הזה – גורמת לו כאבי בטן.
הוא חוזר לרב ושואל אותו: האם אפשר לבקש סליחה בטלפון?
הרב עונה: אפשר גם אפשר מכיוון שסליחה היא תמיד סליחה.
האיש חוזר לביתו ומרים טלפון למשפחת אברמוביץ' ושואל:
זו משפחת פומרנץ?
לא – עונים לו.
סליחה – אומר האיש וסוגר את הטלפון...

אני אומר שצריך לקחת את ההסגר בסבבה...
יש אנשים שמשתגעים מלהיות כלואים כל היום בבית , אבל אני מצאתי דרך לשמור על שפיות.
במקרה הרגע דיברתי על זה עם המיקרוגל והטוסטר בזמן ששתיתי את הקפה שלי ושלושתינו הסכמנו.
אני כבר לא מתייעץ עם המכונת כביסה , כי על כל דבר היא מסתובבת.
מהמקרר דיי התרחקתי, אני מרגיש שהוא כבר קר אליי.
התנור- כל דבר שאני אומר לו הוא מתחמם.
האלכוג'ל חושב שאנחנו במערכת יחסים ואומר שעד עכשיו רק מרחתי אותו.
בקיצור לא יודע מה להגיד לכם , אנשים פשוט השתגעו

מעשה באברך שהיה מביא כל יום בקבוק חלב לכולל, ובכל יום היה מוצא את הבקבוק ריק! 
כתב עליו "פרטי" לא עזר.
 כתב "לא לקחת" לא עזר. 
כתב "גזל גמור מדאוריתא" - לא עזר...
כתב עליו "הכשר רבנות" - אף אחד לא נגע...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.