רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 באוגוסט 2019

מחאה וגילוי דעת

שוב נמצאו מי שמשחקים עם השם שלי, פתחו חשבון בטוויטר כאילו שזה אני, מציגים את תמונתי ונותנים לאנשים להרגיש כאילו שאני כותב זאת, אז מבקש אני כאן להביע את מחאתי ולשוב על הודעתי כי מעולם לא הייתי חבר לא בפייסבוק ולא בטוויטר וכל מה שאתם רואים במקומות הללו בשמי מדובר בהתחזות ולא בי

רק מה שמופיע כאן בבלוג או באתר שלי מחייבים אותי כל מה שמחוץ לשם מדובר בזיופים ומתחזים

אם אחליט ביום מן הימים להצטרף לטוויטר אודיע על כך רשמית בבלוג או באתר שלי, בלי הודעה כזו תדעו כי מדובר במתחזה או מתחזים

אשתדל למצוא מי הוא האיש שעושה זאת, ולאחר התייעצות עם עורך הדין שלי יתכן ואתבע את טוויטר על שמאפשר לאנשים להתחזות בשמם של אחרים, ובמקרה שלי כבר כמה פעמים ולא מונעים זאת

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.