רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2019

בכיר באיחוד הימין - עדיף שעוצמה יהודית תשרוף 12 אלף קול ושלא ישרפו 300 אלף קול של הימין ‎

מאת בכיר באיחוד הימין

האסטרטגיה בימין שעוצמה יהודית תשרוף בין 12 ל-20 אלף קול. אם כי ההערכה שלא יעברו את העשרת אלפים קול בריצה לבד. המטרה היא ליצור חיבורים ולבודד את עוצמה יהודית כדי לסיים אחת ולתמיד עם קומץ אנשים המהלכים אימים על כל מה שזז בימין תוך כדי הפעלת תקשורת וסיפורי פייק ומזה הם חיים. הפעם התברר לכולנו שפשוט אין חיה כזאת עוצמה יהודית הם כל הזמן מספרים על מזכירות חברי הנהלה וכל מיני סיפורים אבל מתברר שכל המפלגה הזאת בנויה על חמישה אנשים שהם המנהיגים הם הפעילים הם מפיצי ידיעות כזה  בתקשורת הם מפיצים פייק ניוז אחת ליומיים נגד הרב רפי ואחרים וככה יוצרים דימוי שקרי. בבחירות האחרונות נפל האסימון שיש כאן מפלגה מלאכותית שיש גורמים בשמאל ובתקשורת שדואגים לנפח אותה כדי ליצור כאוס בימין.
המשחק המכוער נגד הרב רפי שלא עמד בהסכמים גרם לעוצמה נזק ולא לבית היהודי, לא האמנו שיהודים יראי שמיים יגרמו לחילול שם שמיים גדול כל כך נגד רב ומנהיג מפלגה בישראל, כאשר מפריחי הידיעות יודעים שהם מפריחים דברי שקר וכזב, עם אנשים כאלו לא יושבים למשא ומתן ובטח לא הולכים עימם כשותפים, הם אומרים.
"את המשחק הזה הפסקנו אחת ולתמיד", אומר הבכיר בימין, לא ניתן לנתניהו ולכל מיני גורמים לשתות מנדטים בשיטה לתקוע לנו טריז בתוך המפלגה. הגורם באיחוד הימין סיפר שמשאל טלפונים בקרב תומכי עוצמה יהודית  התברר שרובם ככולם יצביעו לאיחוד הימין גם ללא עוצמה ורבים חשים אי נוחות מהתנהלות עוצמה בשנים האחרונות כשכל בחירות הם נכשלים וגורמים למאות אלפי קולות להיזרק לפח האשפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.