רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 במאי 2019

מבזקים

ישראל כהן בטוויטר: גורם במפלגות החרדיות במתקפה על ליברמן: ״האיש בא ממקום כוחני ופועל כקרימינל תוך סיבוב ציני על הגב של הציבור החרדי. איווט שונא שנאה אמיתית את ביבי ומתעב אותו ועושה הכל כדי שהוא לא יהיה רה״מ״.

יום ליום: בשל מצוקת רישום הבנות לסמינרים בבני ברק יזמו מספר עסקנים הקמת סמינר חדש בתמיכת הרבנית קולדצקי. אולם טלפון שקיבל בנה כשעל הקו השני אחיינה יענקי קנייבסקי הוביל לביטול התמיכה שהעניקה. קנייבסקי מכחיש.

לאחר שליברמן הציע שחוק הגיוס יעבור במתכונתו והחרדים יעדרו מהמליאה בשעת ההצבעה ‏גורמים ביהדות התורה מגיבים - לא נסכים להיעדר מההצבעה על חוק הגיוס ״זה נושא עקרוני.״ החרדים דורשים שהמכסות לא יקבעו בחוק ושהוא לא יפקע במידה ולא עומדים במכסות.

גורמים ביהדות התורה אומרים לישראל היום:
"אחרי ההודעות של איווט אין יותר על מה לדון. הלכנו הכי רחוק בשבילו. הוא טיפס על עץ ולא מצליח לרדת ממנו. אין חוק שלא עובר שינויים. ההתעקשות שלו לא ברורה. הוא רוצה בכח להפיל ממשלת ימין"

בצלאל סמוטריץ' בטוויטר: רגע לפני שאביגדור ליברמן תופס את מקומו של יאיר לפיד בהובלת שיח שנאת החרדים האנטישמית, כדאי להזכיר לו שרק בזכות היהדות הדתית והחרדית הוא ויתר יהודי ברית המועצות נשארו מחוברים לעם היהודי, זכו לשוב לחיק היהדות ולארץ ישראל, והוא נמצא היום איפה שהוא נמצא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.