דפים

יום ראשון, 26 במאי 2019

מבזקים


יעקב ריבלין; ‏הליכוד העביר הערב מסר לראשי המפלגות החרדיות. מי שלא ירצה את חוק הגיוס של ליברמן יקבל אחרי הבחירות החוזרות את חוק הגיוס של לפיד

עמית סגל: ‏המחשבה הימנית הגאוותנית שלפיה הציבור הוא סטטיסט במאבקי הכוח של ליברמן, האדמור מגור ונתניהו יכולה לחטוף נשיכה כואבת בעכוז בבחירות 2019(ב). יש גבול לכל תעלול.

ח"כ סמוטריץ בטויטר: ‏יש מצבים שבהם זהירות מופלגת היא כן במקום. ההשתעשעות ברעיון הבחירות החוזרות היא משחק מסוכן באש, יותר מהדלקת מדורות ל"ג בעומר במזג אוויר של חמסין, והיא עלולה לצאת משליטה ולהביא לאובדן שלטון הימין. הציבור יעניש את מי שיטרפד בחוסר אחריות הקמת ממשלת ימין ויביא לבחירות מיותרות.

ישי כהן בטויטר: ‏דרעי שתק ושתק, חשב שאולי יצליח להגיע להבנות עם ליברמן. לא עוד, בשעה האחרונה הוא התפוצץ  ואישר לפרסם הודעה חריפה נגד חברו הטוב.סיכום ההודעה: ליברמן שקרן, מסית, מוביל למלחמת אחים, מבקש להפיל את ממשלת הימין.
לדרעי לא היה קל לאשר הודעה כה חריפה, אבל אי אפשר להתכחש למציאות.

‏יעקב גרודקה בטוויטר: משבר הגיוס מביא עימו בשורה פנים חרדית. אחרי הקרעים והשסעים בבחירות המקומיות והכלליות, המפלגות החרדיות מציגות היום עמדה מאוחדת ומתואמת. דף מסרים אחד, קו אחד, קול אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.