דפים

יום ראשון, 26 במאי 2019

מבזקים


תנועת ש"ס בתגובה לדבריו של אביגדור ליברמן: ״לצערנו, מר ליברמן אינו דובר אמת בנושא חוק הגיוס, ומשתמש בו כתירוץ להפלת ממשלת הימין. מעולם לא הייתה הסכמה מצידה של ש״ס להעביר את החוק ללא שינוי של "פסיק או מילה" כדרישתו התמוהה. אין הצעת חוק של משרד או ועדה העוברת בקריאה שניה ושלישית ללא שינויים או התאמות״.

עוד מתגובת ש״ס לליברמן - ״במהלך המו"מ הקואליציוני, ׳הליכוד׳ העביר לנו הצעות פשרה בחוק זה שלא נדחו ע"י ליברמן, עד שהגיעו לשלב המעשי ולפתע הוא חזר בו מכל פשרה. דברים אלו מוכיחים כי התבצרותו ב"כל פסיק ומילה" משוללת היגיון ומשמשת אמתלה להפיל את ממשלת הימין לה התחייב״.

'ידיעות': התרחיש האופטימי, מבחינת הליכוד: החרדים יסכימו להתקפל ולא יתנגדו בהצבעה על הגיוס. האפשרות: תושג "הסכמה שקטה" בין נתניהו לחרדים שתאפשר לממשלה לפעול לשנות את יעדי הגיוס שלא באמצעות חקיקה.

לוי אדרעי מקורבו של ליברמן ב׳קול חי׳ - ״ליברמן חושב שיותר טוב מהחוק הזה לא יהיה. הוא חייב לעמוד מאחורי ההצהרות שלו. כולם יודעים שבסוף החרדים לא יתגייסו״.

שרקי בטוויטר: כולם מדברים על העקשנות של ליברמן אבל האמת שמתווה הליכוד בגיוס עדיין לא מוסכם גם על כל הפלגים החרדים. אם יתרצה ויסכים לחתום, נתניהו יגלה שהמועצת של אגו"י עדיין לא הגיעה לנוסח מוסכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.