רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 במאי 2019

מבזקים

יצחק שטרן פטרון הגבירים בסאטמר רז"ל טרם שילם את האירוע הגדול של סאטמר שנערך בסוף חודש אדר בארה"ב למען מגבית קיצוני הפלג למפיק האירוע ארי פרנקל. פרנקל אומר ל'קו החרדי' "השמועות שאני הולך לדין תורה לא נכונים, הכל יסתדר ואפשר להיות רגועים"

רבינא בטוויטר: ‏במהלך ישיבת יהדות התורה התבטא אחד מהח"כים: "יש אנשים מכאן שלצערי רצים ליריב לוין ואומרים לו שיהדות התורה לא רוצה סגני שרים במעמד שרים, והוא מצידו אומר מה אתם רוצים, תסתדרו אתם בפנים".

‏תל אביב היא העיר המייצרת הכי הרבה פסולת בישראל, 2.6 קילוגרם לנפש ביום, כך עולה מדוח של ארגון "אדם טבע ודין". במקום השני מדורגת הרצליה ואחריה, אשקלון וראשון לציון. בסוף הרשימה, מדורגות הערים: בת-ים, כפר סבא, בני ברק ומודיעין-מכבים-רעות (מיכל וסרמן)

אליוביץ ב'רוטרניק': רעידת האדמה הורגשה בערים: ירושלים, תל אביב, חולון, שדרות, נחלים, גבעתיים, ראשון לציון, כפר סבא, באר שבע, נתיבות, קריית גת, מודיעין וצפת.

דפנה ליאל בפרסום ראשון ב׳ערוץ 12׳: רה״מ נתניהו מכין את הקרקע לחוקי החסינות ואמר למקורביו: ״מגיע לאזרחי ישראל ראש ממשלה במשרה מלאה. אתמודד עם הדין רק בסיום כהונתי״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.