רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באפריל 2019

מבזקים


׳דה מרקר׳: מנכ״ל משרד האוצר שי באב״ד לא ימשיך בתפקידו. בין השמות המדוברים לתפקיד: ירון זליכה, ישראל דנציגר ויאיר פינס. לשר האוצר ולמנכ״ל הבא צפוי קרבות עם החרדים בשל ההתחזקות של המפלגות החרדיות.

ספי עובדיה ב'חדשות 13' על המו"מ הקואליציוני מחר: הפערים הגדולים קיימים בין המפלגות החרדיות שנישאות על גבי הצלחה גדולה בבחירות לליברמן שהוא רק חמישה מנדטים אבל לנתניהו אין ממשלה בלעדיו.

'ידיעות' בכותרת הראשית: "איחוד מפלגות הימין תגיש היום את רשימת הדרישות שלה – וביניהן העברת פסקת ההתגברות ותיקון חוק החסינות באופן שיחייב רוב בכנסת כדי להסיר את חסינותו של ראש הממשלה, אם יוחלט סופית להעמידו לדין"

מקורבו של השר כחלון ל׳ישראל היום׳ - ״אין שום משחקי כבוד והוא לא מעכב כלום. פשוט אין לחץ היסטרי. הוא לא שובר שוויון במו״מ ולא ממהר לחתום הראשון. הוא צריך את ימי החופש כדי להתאושש. ברור שהדרישה שלו זה תיק האוצר וגם אין מאבק על זה״.

׳ידיעות׳: המנצח הגדול בבחירות אמש באוקראינה - הוא האוליגרך המיליארדר הדתי איגור קולומויסקי. הוא עזב את אוקראינה ועבר להתגורר בהרצליה בגלל מאבקים עם הנשיא שהפסיד. עכשיו אחרי שהריץ וניהל מהארץ את הקמפיין של הנשיא היהודי הנבחר - הוא יחזור להתגורר באוקראינה ויהיה בעל ההשפעה הגדול ביותר במדינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.