רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באפריל 2019

מבזקים


'הקו החרדי': נציגי דגל התורה באלעד פעלו לפי הנחיות מפורשות מגדולי הדור שליט"א ובהוראתם הישירה. יו"ר 'דגל התורה' הרב משה גפני שוחח טלפונית אתמול בצהרים עם יו"ר 'דגל התורה' באלעד הרב אברהם שטרן וסיכמו ביניהם שיפעלו לפי ההוראה של גדולי הדור וכך פעלו. כמו"כ, הנציגים קיבלו הוראה אמש מגדולי ישראל שלא להגיב להשמצות וכך הם פועלים. לצערנו גורמים שונים ממפלגות אחרות מנסים לגרור את העיר למחלוקת והיא לא תצלח.
 והאמת והשלום אהבו. בברכת פסח כשר ושמח.

חיים שיין בטור ב׳ישראל היום׳ - המפלגות החרדיות זכו להישג נאה בבחירות. שנאת החרדים הולכת ומתפוגגת. גם לפיד הפנים שמאבק בציבור החרדי כבר לא מביא תמורה בקלפי.

'כלכליסט': מיד לאחר השבעת הכנסת, היא תידרש לחוקק חוק יסוד שמבטל את ההגבלה על מספר השרים וסגני השרים. החקיקה תבוצע בהליך מזורז, עוד לפני הצגת הממשלה החדשה והיות ומדובר בחוק יסוד יידרש רוב של 61.

כתבה נרחבת בניו יורק טיימס על עליית הכח החרדי בבחירות. ח״כ יצחק פינדרוס שהוא אמריקאי ממקורו: ״נפעל יחד למען המסורת היהודית״. ריק ג’ייקובס מהתנועה הרפורמית חושש: ״הצלחת המפלגות החרדיות תרחיב את הפער בין ישראל ליהדות ארה״ב״

מטורו של חיים שיין ב׳ישראל היום׳ - כל מי שנוסע בתחבורה ציבורית כמוני ועובר בגלילות, בתחנה המרכזית בירושלים ובכניסה לאריאל, רואה חיילים רבים כולל קרביים, בעלי חזות חרדית. בחברות היי־טק אפשר למצוא היום נשים חרדיות שתורמות רבות בקדמת החדשנות העולמית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.