רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באפריל 2019

מבזקים

העין השביעית: ‏כדי להסיר תביעת דיבה בסך 3 מיליון שקלים: באתר "בחדרי חרדים" ימחקו 11 כתבות שהאשימו אנשי עסקים בנוכלות נד"לנית ויפרסמו במקומן כתבה אוהדת על מפעלות הצדקה של אחד מהם.

'גלובס': כתבה נרחבת על מריבות ועתירות משפטיות בין מרדכי הלפרין לשעבר יו"ר אגודת הישוב מירון לבין וועד מירון, בגין תוכנית הלפרין להשתלט על שטחים במירון, כדי להקים בניין שיהיה מודל לבית הרבי מחב"ד הקיים בברוקלין.

'גלובס' על מצוקת הדיור החרדי: "ב2007 החליטה הממשלה להקים סמוך לערד יישוב חרדי בשם כסיף, שעדיין לא אוכלס, אבל מתוכננות בו אלפי דירות. ב2016 קבעה הממשלה שעד 2035 יוקמו 200 אלף יחידות דיור לחרדים; מאז ועד 2018 תוכננו כ22 אלף דירות ושווקו רק כ15 אלף". (הקו החרדי).

עוד מגלובס: "לפני 25 שנה הוקמה שכונת רמת בית שמש, ולפני 21 שנה העיר אלעד. עשרות אלפי דירות נבנו בשכונות מיוחדות לחרדים ביישובים קיימים. עם זאת, החברה החרדית עדיין סובלת ממצוקת דיור". (הקו החרדי).

'ישראל היום': מחלוקת שצפויה לצוץ במו"מ עם כחלון נוגעת לדרישת יו"ר ש"ס דרעי להחזיר לידיו את מינהל התכנון, שכחלון מעוניין להשאיר אצלו. דרעי מעוניין בכלים הללו וכחלון צפוי לסרב להעביר אותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.