רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 22 בפברואר 2019

אסטרטג חרדי לבעולמם: רק 2 דברים יצילו את שלטון הימין 85 אחוזי הצבעה בגוש הימין ו40 מנדטים לנתניהו‎

אסטרטג חרדי בכיר העובד עם משרדי הפרסום הגדולים ומודע למתרחש מאחורי הקלעים של מפלגת כחול לבן מזהיר מפני מהפכה שלטונית מתחת לאף של כולם כאשר הימין באופוריה ולא מבין שהמהפכה השלטונית יצאה לדרך.

לדברי האסטרטג הבכיר יש 2 דרכים למנוע את המהפך הגנרלים בד' ניסן בעוד חודש וחצי. 1. הוצאת 85 אחוז הצבעה בגוש הימין חרדי להצביע. כהמלצה לכל המפלגות החרדיות והימניות אומר האסטרטג "תשקיעו רק ביום בחירות. אני ממליץ לדרעי וליהדות התורה לעבוד בשיתוף פעולה עם הימין החדש והבית היהודי כדי לעזור להם להביא את כל הפוטנציאל ולא לוותר על אף קול.

לדברי האסטרטג "מפלגות הימין לא יודעות בכלל לעבוד ביום בחירות ומפסידות לימין מספר מנדטים. אני לא שולל אפשרות שנאלץ לעזור לליברמן ולכחלון לעבור כי בסופו של דבר הם מהגוש שלנו". עוד הוא מוסיף "העבודה האמיתית תהיה ביום בחירות משהו בסגנון 96. פשוט נאלץ לשלוף אנשים מהבית בכח. לא תהיה ברירה".

מנגד מזהיר האסטרטג שנתניהו חייב לקבל מינימום 40 מנדטים כדי שיצליח לתת בליץ מטורף מול כחול לבן, מה שאשכנזי אמר שריבלין יתן להם לא היה בחלל ריק, הפוטש נגד נתניהו סגור מכל כהכיוונים ולכן נתניהו חייב להוביל גם כדי להרגיע את מנדלבליט וגם לא לאפשר שום סיטאציה של הפיכה שלטונית.

אני ממליץ לכולם להדק חגורות, לא לצאת נגד הליכוד שישתה מנדטים אבל זה פשוט יציל את כל הגוש מהחורבן שעומד לפתחנו. ומנגד החל מהבוקר לתכנן את יום הבחירות מדובר במלחמת מצווה פשוט למקסם את הבחירות עד תום.  התחושה של האסטרטג שאנו עומדים לפני ימים גורליים ומסוכנים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.