רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בדצמבר 2018

מבזקים

חכ״י ׳דגל׳ נועדו היום לפגישת תיאום בלשכתו של גפני בעקבות מכתבו של מזכ"ל אגו״י חנוך זייברט שביקש לפצל את הסיעה בבית שמש תוך 72 שעות. בשעות הקרובות ישגרו בדגל התורה מכתב תגובה לזייברט.

הקרב הבא בין 'דגל' לש"ס הוא על יו"ר המועצה הדתית בי-ם. השם החם מצד 'דגל': יהודה יברוב מזכיר הועדה הרוחנית של 'יתד'. בכיר במשרד הדתות אומר כי ההליך להחלפת יהושע ישי יכול לארוך זמן רב.

ברשימת העשירים של מגזין ׳דה מרקר׳ - מיכו ויצחק מירילשווילי שהונם נאמד ב-1.8 מליארד דולר. דן גרטלר בשווי 1.2 מליארד דולר, ירידה מ-2017 אז הונו נאמד ב-1.5 מליארד דולר. ברשימה מופיעים גם האדמו״ר מגור שהונו מוערך ב-215 מליון דולר והאדמו״ר רבי פנחס אבוחצירה שהונו נאמד ב-100 מליון דולר

'ידיעות': מה עלה בגורל ההבטחות הגדולות של הח"כים? הבטחת השר דרעי להגדלת הנחות ארנונה לניצולי שואה לא קוימה, הבטחת סגה"ש ליצמן להעלאת שעות הסיעוד ל-28 בשבוע - קוימה.

‏תסיסה בקרב נציגי דגל התורה בירושלים בעקבות המחטף של יענקי קנייבסקי ומינויו של הרב אפרתי לאחראי על המו"מ במקומו של הרב סולובייצ'יק. לדברי אנשי דגל בבירה, השינוי הפתאומי מבטל את ההישגים שהגיעו אליהם במשא ומתן ומאתחל הכול מחדש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.