רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בדצמבר 2018

מגיד שיעור מזחק את משה שילת במאבקו

לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א

מאת מגיד שיעור בישיבה ליטאית
 
אין דרכי להגיב ברשתות החברתיות אבל הפעם יצאתי מגדרי בגלל חשיבות העניין
קראתי אתמול את מכתבו של הרב ר משה שילת ומתוך זה הבנתי שמתנכלים לו  אנשים מתוך חב"ד ..
אני ממש לא מבין בפוליטיקה הפנימית של חב"ד אבל מכל מה שראיתי על ר משה שילת הוא ממש לא שייך לפוליטיקה .. לדעתי  כל כולו לשם שמים .. 
אני אישית (בוגר פוניביז של שנות המ) התחזקתי והתקרבתי מאוד בלימוד תורת החסידות בכלל ובפרט תורת חב"ד אך ורק בזכותו ובזכות הספרים והחוברות וכל מה שהוא מוציא ואני משתדל להעביר את הדברים הלאה לתלמידי (לא תמיד בשם אומרם בכדי שיתקבלו על הלב)
וידוע לי על עוד הרבה שחושבים  כמוני ...
אני חייב לו אישית המון הכרת הטוב על זה כי בזכות כל הספרים שלו  פשוט נפתחו לי העיניים והלב בהבנת התורה  והחסידות ובקיום המצוות ברמה הרבה יותר גבוהה ופנימית  ממה שהכרתי עד שנכנסתי בשערי לימוד תורת החסידות !!!
אני בטוח שזה הייתה כוונת אדמורי חב"ד לדורותיהם בעניין הפצת המעיינות ..
ולדעתי (של אחד מחוץ לחב"ד) ר משה שילת הוא  מגדולי מקיימי המאמר של "ויפוצו מעיינותך חוצה" בדורינו .. אם לא גדול הדור בנושא הזה !!! (בלי כוונה להוריד מחשיבותם הגדולה של השלוחים בכל העולם על הפצת היהדות..  כוונתי היא בהפצת תורת החסידות נטו)
אין לי מושג מה היה בינו לבין אותו הרב שדיבר בגנותו וכמובן אסור לשפוט רק ממכתבים אבל אם זה נכון שהוא באמת כינה אותו בשמות גנאי על עברו (שהיה מזרוחניק) או עבר משפחתו זה חמור ויותר מכל טפשי ברמת ילד בחיידר ..
אני לא חושב שהוא הוציא את השבועון למטרת רווחים כספיים כי כל מעשיו מוכיחים בעליל שמטרתו האחת והיחידה היא להפיץ חסידות וברור כשמש שרוב הציבור הליטאי שלומד חסידות או הציבור המזרחי יקרא חוברת של ר משה שילת ולא חוברות של חב"ד...
ולך ר משה שילת היקר אני ממש מבקש ומתחנן  בשמי ובשם כל היהודים שזיכית 
אל תתן לקולות האלה להזיז אותך מילימטר  פשוט אל תתייחס אל תגיב  ואל תען .... כאיוולתו ....תמשיך הלאה במעשיך החשובים ותפיץ את  כל סוגי החוברות והמבחנים לבחורי הישיבות שפשוט מקרבים הרבה בחורים להקב"ה ותורתו!!!! ..אני רואה את המהפיכה הגדולה והחשובה שאתה עושה בעולם התורה הישיבתי ושל המזרחי... ואת האמת אני ממש מקנא בך ובזכויותך הרבים!!!!
ורואים בדורינו במוחש שתמיד כשעושים דברים טובים מיד מגיעים ההסתרים והמניעות 
אז חזק ואמץ ותמשיך הלאה ביתר שאת ועוז שנזכה להפצת המעיינות ולביאת משיח צדקינו במהרה בקרוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.