רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 בדצמבר 2018

מבזקים

הסקופים: רבה של בית וגן הגר"ע אוירבעך הגיע כעת לבית הכנסת דרכי שמואל בבני ברק ל"משמר" המתקיים בבית הכנסת מחשש להריסתו הלילה, הגר"ע אמר "אם זה היה בית כנסת רפורמי לא היו הורסים"

הרס ביהכ"נ 'דרכי שמואל'. הגבאי ישראל הימלפרב בחצות בסקופים: ההתנהלות שלנו לא שונה משאר כל הקהילות בעיר. כל בתיהכ"נ נמצאים באותו סטטוס. נפעל ברמה האישית נגד כל מי שיפגע בנו, הדברים כבר הגיעו לכדי פיקו"נ

הסקופים חושף הקלטה: ראש עיריית ב"ב אברהם רובינשטיין לפני כניסתו לתפקיד בשיחה עם מקורבים: אם מישהו יעשה בית כנסת לא חוקי ויתלה שלט ויניח בו ספרי תורה, אני כראש עיר לא יכול לפנות את המקום הזה, למה? ככה!

בשבועות הקרובים תצביע מועצת עיריית בת ים פה אחד לבחירתו של רב השכונות וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, הרב יעקב רוז'ה לרבה הראשי האשכנזי של העיר בת ים.

יו"ר ועדת הפנים ח"כ יואב קיש (הליכוד) אמר לפני זמן קצר כי הוא קורא לשר הפנים אריה דרעי "להודיע עוד היום שידחה את בקשתה של ראש העיר חיפה, עינת קליש רותם ולא לאשר שכר לסגן ראש העיר הנכנס רג'א זעאתרה". זאת לאחר שנחשף כי זעאתרה הוא פעיל BDS התומך בארגון החמאס והתבטא בעבר בעד ארגון החיזבאללה. מוקדם יותר, על אותו רקע, ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) הגיש הצעת חוק לפסילת נציג ציבור התומך במאבק מזוין נגד מדינת ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.