רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 באוקטובר 2018

מבזקים

השר אלקין בעימות ב'מכון לב' פונה למשה ליאון בשאלה: פרסמת שפעיל זוטר פרסם את הקמפיין נגדי, האם כל פעיל זוטר אצלך מפרסם באתר כיפה? משה ליאון: לא ראיתי את הפרסום עד לרגע זה.אחרי דקה: ליאון: מה שכתוב שם מעניין. הקהל: אבל אמרת שלא ראיית...

ח"כ יעקב אשר בפתיחת המטה בירושלים: לא כל ריצה בנפרד היא מחלוקת. יהיו שיתופי פעולה של דגל ואגודה אחרי הבחירות. אנחנו רצים בשתי רשימות כדי שכל ציבור יוכל להיעזר בנציגים שלו במהלך הקדנציה.

עוד מח"כ מקלב בפתיחת מטה 'דגל' בי-ם: היום מחבקים מועמד חרדי אבל ברגע שיהיה מועמד חרדי - אנחנו מכירים את ההשלכות לכך, בתקשורת ובכל מקום. זו לא רק שאלה של סיכוי או לא סיכוי. יש לנו אחראיות ציבורית.

קרני ב׳ידיעות׳: תסיסה בימים האחרונים במפלגת ׳העבודה׳. בכירים במפלגה מדברים שם על התרסקות. הבכירים טוענים שאם לא יהיה איחוד משמעותי בגוש השמאל, המפלגה לא תתאושש מתוצאות הבחירות. בנתיים גבאי לא מצליח להביא לחיבור עם גנץ או יעלון.

חבר מועצת העיר בית-שמש, שמעון גולדברג, אומר ל'המבשר': "יש אפשרות סבירה שלא נצליח להשיג רוב חרדי במועצה ואף חלילה לאבד את ראשות העיר. מי שמסתובב בעיר ודאי שומע קולות שלא היו בעבר"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.