רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 באוקטובר 2018

אנשי ישיבת המתמידים דחפו ולעגו להאדמו"ר הקדוש והטהור מויזניץ במירון

מאת ויזניצער

ביום ראשון עשה את דרכו האדמו"ר הצעיר מויזניץ לצפת,לרגל בר מצווה במשפחתו,
בדרך עצר להתפלל במקומות הקדושים בצפון בין היתר הגיע גם לציון הרשב"י במירון,
זיכני ה' והייתי גם אני באותה עת במירון והנה אני רואה את האדמו"ר בחצר הציון נוטל את ידיו ללא משמשים וללא חסידים כלל,ניגשתי אליו וברכני בחום נכנסתי אחריו לציון והנה אני רואה שם קבוצת חסידים מקהילה בירושלים שבאו להתפלל על רבם שעבר ניתוח ואני בהיותי חושב על זכות שנפלה בחלקם שהרבי יתפלל עמהם,
 אני שם לב שכמה בחורים מאותה קהילה דוחפים את הרבי וצועקים הנה השוואנץ וכולי נתמלאתי בושה האיך מעיזים הם פניהם כלפי רבי עם חסידים, ולולי כמה חסידי גור שהיו במקום ושמו לב למתרחש הסיפור היה יכול להיגמר אחרת,
כעת אני שואל אותכם, יתכן והרבי עושה דברים קצת מוזרים, האם מותר לפגוע בו או לדחפו? שלא נדבר על כך שעבר ניתוח.
האם מותר ככה לזלזל אפי' רק בגלל זכות אבות שיש לו??
אין לי מה לומר רק למחות בצורה זו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.