רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 באוגוסט 2018

ווארטים

האדם צריך להסתכל כל חייו לחמישה כיוונים!!!
קדימה - כדיי לדעת לאן הוא הולך...
אחורה - כדיי להיזכר מאיפה הוא בא...
למטה - כדי לראות שהוא לא דורך על אף אחד בדרך...
לצדדים - כדי לראות מי תומך בו בשעת צרה...
ולמעלה - כדיי להיזכר שיש מי שתמיד מסתכל ושומר עליו!!

מה אומר עצניק כל יום אחרי התפילה: אני מאמין באמונה שלימה שגזירת הגיוס קיימת ואף על פי שיתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא

א-
ל-יטוואק
ו-וערט
ל-עבעדיג

פרענק יקר...
מקווה שאתה לא עייף להתחיל מחר לומר סליחות.
עכשיו זה הזמן לספר את האמת...
נכון שווה לוותר על אורז בפסח ולהמשיך לישון

שח לי ליטווק  שורשי :
שני משמשים של הרבה שחים בינהם :
אומר א'   : יודע אתה - אני ואתה שנינו האנשים החשובים בעולם !
הכיצד - תמה -  משב"ק ב'.
צא  וחשב - מכל האומות בעולם מי חשוב ? הווא אומר - ישראל !
ובתוך ישראל מי חשוב ? הווא אומר החסידים !
ובתוך החסידויות מי חשוב ?  הווא אומר - החסידות שלנו !
ובתוך החסידות - מי החשוב ? הווא אומר -  דער רעבע.
אבל אני ואתה יודעים  אז דער רעבע  איז א גורנישט .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.