רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 באוגוסט 2018

מבזקים

ראש מועצת רכסים איצ׳ה רייך לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - ״המגמה שלנו, עסקני דגל התורה, היא שאנחנו מעדיפים לרוץ לבד, גם בירושלים. ראינו בבית שמש שדגל רצה בנפרד ולא קרה שום דבר״.

אבי גרינצייג לגדסי ב׳קול חי׳ - ״באגו״י החליטו לתת קונטרה ל׳דגל׳ ולהוכיח שהם יודעים לרוץ ביחד כל הסיעות שבתוך אגודה״. ישראל כהן: ״בגלל פיצולים שיש בתוך ׳דגל׳, מנצלים את זה באגו״י. ליצמן ופרוש משדרים באותו קו״.

מנכ״ל ש״ס חיים ביטון לגדסי ב׳קול חי׳ - ״אנחנו לא רגועים כרגע שמועמד חרדי יכול לנצח בי-ם. יש לנו את המיחשוב הכי משוכלל ומכירים את המספרים. אם היינו רגועים כבר היינו מכריזים על תמיכה בדייטש. פעם הבא הלכו חלק מהחרדים מאחורי הגב ותמכו בברקת״.

עוד מחיים ביטון ב׳קול חי׳ - ״פעם קודמת הימרנו על ליאון והפסדנו בגלל סגירות מתחת לשולחן עם מועמד אחר. יש חוסר פרגון בתוך החרדים. מזכיר לכם מי ניתק את הטלפונים במטה פרוש לפני 10 שנים, זה היה מתוך הציבור החרדי״.

פריי ב'קו עיתונות': ש"ס מריצה לראשונה רשימה עצמאית בגבעת שמואל. בראש הרשימה יעמוד משה קייקוב, עו"ד מצליח שעד היום לא היה מזוהה פוליטית. המוטו המרכזי: שוויון לחרדים, הקמת ת"ת ועזרה לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.