רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 ביולי 2018

ווארטים


הרבי ממכנווקא אמר אתמול בקביעת שיעור.שמרן הרוב זצוק"ל אמר.בשם אביו הקדוש שיהודי דוקר יהודי בפה. גוי דוקר יהודי במקום אחר.

אתמול בלילה טיילתי ברחוב. פתאם בא אלי שוטר ואומר: ''בא איתי לתחנה'' שאלתי:למה,מה עשיתי. כלום,ענה השוטר, "פשוט מפחד ללכת לבד

באתי לרמי לוי היה רק חניה אחת
בא ערבי ואומר 'החניה שלי'
אמרתי לו נעשה עסק כל אחד נותן מכה לשני מי שנותן יותר חזק החניה שלו
ואני הראשון.
הסכים.
נתתי לו מכה כזאת שהוא שכב על הרצפה 10 דקות
אחרי 10 דקות הוא קם ואומר 'עכשיו תורי'
אמרתי לו עזוב קח ת`חניה

היה פעם חסיד ברסלב שעשה התבודדות ביער.
החסיד החל לצעוק: אבא! תעשה נס...
לפתע יצאה בת קול מהשמים:
כמה סוכר ???

פרסי הולך אם הילד שלו בן שנה וחצי ברחוב הילד הולך כמו אחד שיש לו שפשפת רצינית ביותר אני רק מתקרב ואני מריח ריח שלא שיך לעמוד בפני זה אני שואל את הפרסי תגיד לי למה אתה לא מחליף לילד טיטול הוא עונה לי לא יודע ראיתי כתוב על החבילה של הטיטולים עד חמש קילו

הייתי עכשיו בקניון, השומר בכניסה שאל אם יש לי נשק. כשעניתי שלא, הוא הביא לי אחד מהארגז לידו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.