רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 ביולי 2018

המאבק על בית הספר לבנות נמשך

מאת חב"דניק

פשוט בושה וחרפה רק בקהילה מטומטמת כמו בחבד,יכול מנהל של מוסד כל כך חשוב ומרכזי בקהילה בארץ לצפצף על כל בית דין רבני  חבד ולעשות מה בראש שלו ולהסתובב רגיל כאילו לא קרה כלום.
עוד לא היה בחיים תביעה ככ מוצדקת, והחלטת בית דין ככ מוצדקת, כמו שהיה בפרשייה הזו, מה סהכ ביקשו הורים?שהבנות שלהם יקבלו חינוך יותר חסידי בשלוחה בצפת, למרות שהחינוך בצפת עולה להורים עוד 12000 שח בשנה, בנוסף לשכר לימוד של 13000 שח בשנה.
אין כמעט הורה בחבד שלא משאיר אצל משה חפר במהלך החיים סכום של כמה מאות אלפי שח, כל בת עולה לה תואר במשך 4 שנים בסביבות 60000שח, כל שנה בסביבות 13000 שח.
והבחור הזה מצפצף על כל ביד רבני חבד,שישבו בהרכב מלא, ולמרות הפלא קיבלו החלטה ככ הוגנת וצודקת.
היה צריך כבר מזמן לחסל את השליטה שלו בשלוחה בצפת, אנשים לא יודעים אבל עד היום, כל יום ראשון כל הסמינר עולה על אוטובוס ב 6 בבוקר, עשרות תלמידות ונוסעים במשך שלוש שעות למכללה בכפר, ומדובר בנשים צעירות שחלקם בתחילה הריון,או חודשים מתקדמים של הריון, או אימהות לתינוקות קטנים, ורק כדי להחזיק את השליטה וכו, הרי במקום לטרטר עשרות תלמידות,היו יכולים לשלוח מרצה,או שני מרצים מהמרכז בטיסה לצפת, אבל לא, בכדי לשלוט כבר כמה עשרות שנים, כולם עולים על אוטובוס,כדי לשמר את השליטה.
אנשים לא יודעים, אבל החוצפן הזה, לפני מספר חודשים, אירגן לאבא שלו תביעה בבית דין רבני חבד, על ויכוח על זכות שימוש באיזה מבנה במתחם כפח ב, ברגע האחרון, מפני כבוד המשפחה, אבא שלא נכנע כדי שלא יהיה בזיון בבית הדין שאבא צריך להתייצב לדין תורה מול בנו, וכיום שלא משתלם לו, הוא מצפצף על אותו בית דין, ועוד יותר הוא עבר עוד גבול שבוע שעבר, שהוא כופה פרישה לפנסיה של הרב חיטריק מנהל השלוחה בצפת.
אנשים חייבים להתעורר ולעשות משהו, לכולם יש בנות בה, וכולם רוצים שהבנות שלהם יתחנכו במוסד שהוקם עי הרבי, וירכשו השכלה מכבדת לעתיד עם שליחות בשדה החינוך, עם פרנסה מכבדת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.