רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 ביולי 2018

ידיעות כלליות


המתיחות בדרום: פצצת מרגמה שנורתה ממרכז רצועת עזה לעבר שטח ישראל התפוצצה סמוך לגדר המערכת בשטח הרצועה.
ערוץ 20: במסיבת עיתונאים שכינסה הזרוע הצבאית של חמאס איימו שתל אביב היא במטרות של הארגון בעקבות החיסול בעזה.
'ערוץ 7': בעקבות בקשה של הממשל הירדני, ראש הממשלה בנימין נתניהו מונע משר החקלאות אורי אריאל לעלות להר הבית בתשעה באב.
שר הביטחון אביגדור ליברמן קיים הערב דיון הערכת מצב בנושא המצב בדרום. בדיון השתתפו הרמטכ"ל, ראש אמ"ן, מפקד פיקוד הדרום, ראש אמ"צ, מתאם פעולות הממשלה בשטחין והשב"כ.
דרמה בפוליטיקה החרדית: איתי גדסי חושף אצל דוד חכם בקול חי - דיל פרוש-ליצמן מתרקם. תמיכת הסיעה המרכזית בדייטש בי-ם תמורת החזרת המצב בחינוע״צ לאחור ומינוי חברי מועצגה״ת כחברי העמותה החדשה. הצדדים מכחישים.
מסיעת 'שלומי אמונים' נמסר: אנחנו מבינים שנכנסנו לתקופת הבחירות וממילא ללחצים ולניסיונות של גורמים עלומי שם להפיץ פייק ניוז, במטרה להרוס את שיתוף הפעולה האדוק של שלומי אמונים עם דגל התורה והסיעה המרכזית.
גדסי ב׳קול חי׳ - למהלך הזה יהיה השלכות גם על הבחירות בבית שמש. היו בשבועות האחרונים מס׳ פגישות של צוותי המו״מ. האדמו״רים של אגו״י חברי המועצת יהיו חברי ההנהלה של החינוך העצמאי. הגיעו כבר להבנות ומהלך האחדות יצא לדרך.
כאן חדשות: ‏חשד להתעללות: הורים הזריקו אינסולין לששת ילדיהם – ועקצו כך 800 אלף שקל מקצבאות מביטוח לאומי. אחד מהילדים במצב קשה.
ח"כ יואב בן צור לחכם ב'קול חי' - "במידה ובג"ץ יקבע בשבוע הבא שיש דחייה בחוק הגיוס אין שום סיבה שהממשלה הזו לא תמלא את ימיה".
ניר דבורי: המוסד סיכל פיגוע בצרפת-המצוד היה סביב כמה מדינות. החשודים האיראנים נתפסים שבידם מטעני חבלה.
עשרות מפגינות נגד הסלמה בדרום מול בית רה"מ בי-ם: עשרות מפגינות היום (חמישי) נגד הסלמה בדרום מול בית ראש הממשלה בנימין נתניהו. הן קוראות למקבלי ההחלטות לשקול חלופות מדיניות, אוהל האמהות הוקם בגן הורדים מול הכנסת, במהלכו ביקרו חברי כנסת ושרים מכל הקשת הפוליטית שהביעו תמיכה במטרות התנועה למען קידום השיח על הסכם מדיני. *וואלה ניוז*
ח"כ יעקב אשר לגלסנר ב׳קול ברמה׳ על חוק הגיוס: ״אנחנו לא ניגשים לחוק במטרה להסכים איתו ולאהוב אותו,  אנחנו צריכים להגיע לתוצאה הסופית ולכך הגענו שעולם התורה ימשיך ויפעל כרגיל וכל בחור ואברך יקבל את הדיחוי שלו בזמן״.
עוד מח"כ אשר לגלסנר ב׳קול ברמה׳ על חוק הלאום - ״כל חוק יסוד הוא פוטנציאל להרע כי שופטי הבג״ץ עלולים לפרש אותו לרעתנו. רוה"מ רצה מאד את החוק ולאחר שדרישותינו לתיקון התמלאו והקואליציה התחייבה שאם ייעשה בעתיד שימוש לרעה בנושאי דת ומדינה החוק יתוקן, אז תמכנו״.
עוד מח"כ אשר ב׳קול ברמה׳ על הבחירות בירושלים: ״בשונה מערים אחרות בי-ם חייבת להיות אחדות מלאה של כל המפלגות החרדיות כי בעבר שילמנו מחיר יקר על פיצולים. כל החלטה אם יהיה מועמד ומאיזו מפלגה הוא יהיה תהיה משותפת״.
חוק הגיוס - ח"כ דוד ביטן לגלסנר ב'קול ברמה': ״נכון לעכשיו יש פערים עצומים. לא רואה איך זה עובר במושב הבא. צריך לשבת בפגרה ולגשר על הפערים שיש״.
ר״ע ביתר מאיר רובינשטיין לרבינוביץ ומורגנשטרן ב'קול ברמה' - ״כרגע אני עדיין לא עוסק בנושא הבחירות ולא מדבר על זה עד אחרי סיום פתיחת שנה"ל. עכשיו אני עסוק רק בעשייה, זה מה שחשוב״.
עוד מר״ע ביתר רובינשטיין ב'קול ברמה': ״כל שר שמדבר על תעסוקת חרדים הוא משקר. אין דבר כזה תעסוקת חרדים! אנחנו כבר עשור נלחמים על אזור תעשייה שיכול להציל משפחות שלמות. הדבר הזה תקוע וזה לא מעניין אף אחד״.
חדשות 10: ‏התפרסמה רשימת המנהיגים איתם פוטין דיבר מאז ינואר 2017. נתניהו נמצא במקום החמישי עם 11 שיחות טלפון, מעל טראמפ ורוחאני.
ישראל כהן בטוויטר: ‏אחדות מקיר לקיר: ביממה אחת גם "העדה החרדית" מצטרפת לעצומה לחברת חשמל וגם מנהיגי הדת"ל ובראשם רבה של ירושלים הגר"א שטרן שחתם על העצומה לחשמל כשר בשבת.
"כיפה": הגר"א שטרן ביקש לצרף לדרישה לחשמל כשר את המילה "בהידור", זאת מתוך השקפה שגפ כיום החשמל נחשב כשר משום היתר פיקוח נפש. בקריאתו החדשה ביקש הרב שטרן מהציבור לחתום לפעול למניעת עבודת יהודים בשבת.
שר הפנים אריה דרעי בטוויטר: הצלחנו למנוע את פיטוריהן של 130 נשים חרדיות בעיר אלעד בעקבות שיתוף פעולה עם השרה איילת שקד שנרתמה מיידית. חברה שמועסקת על ידי משרד המשפטים נאלצה לקצץ, מה שעלול היה להביא לפיטורי הנשים ופעולה מהירה ביחד עם השרה שקד גרמה להמשך עבודת הנשים. תודה לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.