רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 13 באוגוסט 2017

מבזקים


'ישראל היום': לקראת חזרה ללימודים נחשף - המגזר החרדי מצטיין בלימודים! מנתונים שנבדקו בעשרה בתי ספר מב"ב וי-ם: בבגרות באזרחות הם הביאו ממוצע 81 ובאנגלית רמה 3 החרדים עקפו את שאר תלמידי ישראל.

וואלה ברנז'ה': כן ביבי , לא ביבי - חודש אוגוסט אכזרי בטלוויזיה: 'חדשות 2' אתמול עם רייטינג נמוך מזה שנים של 13.6%. 'חדשות 10' עם 8.8% ו'כאן' עם פחות ממחצית - 4%.

ערוץ 10': עימות סוער ראשון במפלגת 'העבודה' בין אבי גבאי לעמיר פרץ. פרץ תקף את גבאי - "אפילו מפרס ורבין לא ביקשתי מה לומר. לא אשאל אותך מה להגיד". מקורביהם טוענים: יש יחסי עבודה תקינים.

גיא פלג ב'ערוץ 2' - בסביבתו של היועמ"ש מנדלבליט אומרים: ארי הרו לא מוביל לפריצת דרך במה שנוגע לתיק 1000. תרומת הרו בתיק "מוגבלת". לו הדבר היה תלוי במנדלבליט, לא היה נעשה שימוש במילה "שוחד".

בעוד לפיד וליברמן עושים כרצונם במפלגותיהם, גבאי חייב דין וחשבון למוסדות העבודה ולפעילים. בחודש הבא הוא מתכנן לחולל רעידת אדמה בוועידת המפלגה: הדחה דה-פקטו של המזכ"ל וקבלת שליטה על פעילות הח"כים. גבאי: "עם אחריות מגיעות סמכויות"

#דוסינייעס: האדמו"ר מבאבוב 45 ששהה בשבת במירון, ערך בליל שבת טיש בבני בני עקיבא בסמוך לציון הרשב"י החל מהשעה 12 בלילה ועד שעות לפנות בוקר כשאלפי חסידים שרים ורוקדים, במוצ"ש בשעה 11:00 ערך האדמו"ר הדלקה מרכזית מאחורי הציון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.