רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

מתחם אחד – חוויה לכל המשפחה

כל האטרקציות מובילות לירושלים
משחזרים את ההצלחה: בעיריית ירושלים ובמשרד ירושלים ומורשת נערכים לקראת מבצע "עולים לירושלים 2" עבור הציבור החרדי * שאטלים מיוחדים ייצאו לסיורים מרתקים באתרי ההיסטוריה והמורשת של ירושלים
שלשה ימי פעילות בלתי נשכחים עבור כל המשפחה החרדית מתוכננים בימי הבין הזמנים בעיר ירושלים. לאחר ההצלחה הגדולה של פרויקט הענק 'עולים לירושלים' בשנה שעברה שסחף עשרות אלפי חרדים מכל רחבי הארץ, הכינו השנה בעיריית ירושלים ובמשרד ירושלים ומורשת את 'עולים לירושלים' 2 – שלושה ימים של חוויה מושלמת וייחודית עבור כל בני המשפחה שיכללו פארק חוויות אתגרי ענק, מופעים מרתקים, מיצגים מדהימים ויציאה לסיורים מודרכים בנבכי ההיסטוריה של העיר העתיקה ועיר דוד. פרויקט הקיץ הענק 'עולים לירושלים' יתקיים בשנה זו בשבוע האמצעי של בין הזמנים, בין התאריכים כ"א – כ"ג אב במתחמי אולמות מרכז הקונגרסים "בניני האומה" בירושלים, והוא מתוכנן לארח מעל 50 אלף משתתפים מתושבי העיר בפרט ומכלל רחבי הארץ שייהנו ממגוון עצום של אטרקציות, מופעים, חוויות ואתגרים שמופקים בלעדית עבור המיזם האדיר של "עולים לירושלים". 
כבר חודשים רבים עמל צוות מקצועי מטעם עיריית ירושלים לתכנן את ימי הפעילות, ואכן המחשבה והעשייה ניכרת בכל פרט ופרט בתכנית עולים לירושלים של שנה זו, החל מתיאומי האבטחה השונים, מתן הנאה וחוויה ייחודית לכל גיל, צמצום זמני ההמתנה, מתחמי מנוחה למשפחות, אווירה מיוחדת ומותאמת למשפחה החרדית, ועוד. בין שלל האטרקציות, ייהנו המבקרים מכל הגילאים מדברים שטרם נראו בארץ: מתקני אקסטרים חשמליים שיובאו במיוחד מאורלנדו בארה"ב, פעילות אתגרית, סימולאטורים, מתחם מתנפחים ענק, מתחם מציאות מדומה חדשני, מתחם מיוחד לקטנטנים, פינות צילום ועוד. בחלק המופעים וההפעלות, הולכים בעיריית ירושלים גם להפתיע בענק את כל המבקרים עם שלל הופעות ראשוניות וייחודיות – קוסמים ופעלולנים מדהימים שמגיעים הישר מסין ותאילנד, ליצני רחוב משעשעים, משחקי חשיבה ותחרויות שונות. השנה ייערך במרכז ההופעות גם תחרות קליקרים – טריוויה ענקית על ירושלים עם שפע של פרסים והגרלות. כמו כן, מופע רב חושי מדהים ייערך במתחם המופעים והוא יעמוד השנה בסימן "תשעה קבין של יופי נטלה ירושלים".
מתחמי האטרקציות על כל סוגיהן, מאפשרות במחיר זול ביותר הנאה מושלמת לכל המשפחה למשך שעות רבות: במחיר כרטיס אחד של 15 ₪ בלבד, יכול כל משתתף ליהנות ולהשתתף בכל המתקנים, האתגרים והמופעים.
שדרוג משמעותי גדול בשנה זו הוא ביציאה מיוחדת לסיורים מודרכים שתהיה ממתחם האטרקציות בבנייני האומה. הסיורים המודרכים יהיו אל נבכי ההיסטוריה של העיר ירושלים, יהיו אל הר הזיתים, עיר דוד, מערת צדקיהו והרובע היהודי, ויהיו מרתקים במיוחד. המשתתפים ילמדו על תקופותיה ומלחמותיה של העיר ירושלים  בימי בית ראשון ובית שני, ויצעדו במשעולי אבותינו, בקברי הקדמונים ובשבילי תולדות העם היהודי בעיר הנצח. כרטיס הכניסה המסובסד העומד על 15 ₪ בלבד לכל משתתף עבור כל הפעילויות, יכלול גם את כל ההשתתפות בסיורים המודרכים הללו.
האטרקציות במתחם 'עולים לירושלים 2' ומגוון הסיורים המודרכים המתוכננים בעיר לציבור החרדי בשנה זו, יוצאים לדרך במימון עיריית ירושלים, משרד ירושלים ומורשת, משרד החינוך וקרן פיתוח מזרח ירושלים, כאשר כל זה קורה ומתרחש הודות לפעילותם הנמרצת של סגן ראש עיריית ירושלים הרב יוסי דייטש, וחבר הנהלת העיר הרב שלמה רוזנשטיין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.