רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוגוסט 2017

שבע אחוז ממצביעי יהדות התורה והשבת, מצהירים בפומבי על תמיכתם בתחבורה ציבורית בשבת!!!

מאת במערכה

ומעתה אין כל פלא: שבע אחוז ממצביעי יהדות התורה והשבת, מצהירים בפומבי על תמיכתם בתחבורה ציבורית בחילולי שבת!!! שמעתם נכון. במספרים זה אומר: 15 אלף חרדים שרואים עצמם מצביעי המפלגה הפשרנית והכופרת, מצהירים שהם תומכים בחילולי שבת!!! מה הפלא. אם ראשיה וחכי"ה היו לצריה, כשהם לא עושים כלום למען השבת ומצהירים שהעיקר זה הדיור הרבה יותר מהשבת, כשגם בדיור הם כידוע לא עשו כלום, למה שהחרדים הפשרנים בעם יהיו יותר צדיקים. הלא העיקר שהם מאמינים בגדולי ישראל, חוץ מזה אפשר לעבור על כל התורה.
כפי שפורסם אתמול, בסקר שערך פרופסור רפי סמית עבור עמותת חדו"ש, והצג אתמול בכנסת, עולה כי בשנת 2015, 45% תמכו בתחבורה ציבורית חלקית בשבת, ו-27% תמכו בתחבורה ציבורית מלאה בשבת. בשנת 2017 המספרים דומים, מלבד אחוז אחד יותר שתומך בתחבורה ציבורית בשבת, אחוז בודד שאין לו הרבה משמעות בסקרים בשל טעות הדגימה.
נתון תמוה בסקר עולה מהחלוקה לפי מפלגות. על פי סקר סמית, שבעה אחוזים ממצביעי 'יהדות התורה' ושלושה אחוזים ממצביעי תנועת ש"ס - תומכים בתחבורה ציבורית בשבת.
באשר למפלגת 'הבית היהודי', מהסקר עולה כי 55% ממצביעי המפלגה תומכים בתחבורה ציבורית בשבת מול 45% מתנגדים. במפלגת השלטון 'הליכוד', 70% תומכים בתחבורה ציבורית בשבת מול 30% המתנגדים למהלך.
אז שבע אחוז ממצביעי יהדות התורה והשבת, מצהירים בפומבי על תמיכתם בתחבורה ציבורית בחילולי שבת!!! ומי יודע כמה חושבים ככה בלב.
אין בכל כל פלא. כוחה של תעמולה שאינה חוזרת ריקם. אם אומרים כל הזמן שאסור להפגין על חילולי שבת וזה חילול ד'!! ואף פעם לא הפגינו, וכך עוקרים את כל המסורה והמקובל, ואח"כ לא עושים כלום למען השבת, מה אפשר לצפות מהיהודי המצביע הפשוט שלימדו אותו שחברי הכנסת הם בבואה דבבואה של גדולי ישראל. חורבן הדור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.