רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוגוסט 2017

חסידות חצרוני

במקום שהשמאל יפגין באומץ נגד הכיבוש בהר הבית וחברון, הוא מעדיף לחפש את שרה נתניהו בפינה. ככה זה כאשר אבי גבאי עומד בראש הפירמידה במקום הנביא חצרוני. בהקשר אחר, אנחנו נשאלים בלי סוף מתי ימכור הנביא חצרוני שוב פריטי לבוש מפורסמים שלו אותם לבש ברגעים מכוננים ונכון לעכשיו טרם התפרסמה הודעה רשמית בנושא (רגעים מכוננים הכוונה לרגעי האושר של הנביא סמוך לקברי חללי צהל).
את פריטי הלבוש המוצגים כאן בתמונה (זוג תחתונים מדהימים וגרביים סקסיות להפליא) לבש הנביא חצרוני כאשר אמר לעמירה בוזגלו בריש גלי כי חבל שסבתא שלה לא נשארה להירקב במרוקו.
הפריטים סביר להניח נמכרו בהון עתק לאחר מכירה פומבית כשרה למהדרין אבל מנגד המרוקאים לא נשארו להירקב במרוקו, הכורדים לא בכורדיסטן והאוקראינים לא בקייב. לכן שמחתו של הנביא חצרוני מהולה בעצב.
אותם אוקראינים וכורדים שלא הצליחו כמובן להתקבל לטכניון, מנסים גם להפיל ראש ממשלה מכהן עם אינטלגנציה כפולה משלהם. הנאום המכונן שלו אמש הוכיח שוב, למעט אבי גבאי וחצרוני, אין לנתניהו מתמודדים אמיתיים.
שאלת השאלות היא מתי יחליט הנביא חצרוני להצטרף לפוליטיקה, מתי יקבל תוכנית רדיו כמו נתן זהבי המוכשר ואיזה תפקיד יקבל הנביא חצרוני בממשלת אבי גבאי, כי לכולם ברור - ישראל זקוקה לפתרון מדיני אבל לא לפתרון כלכלי. אין סיבה להגדיל את חוב המדינה רק כדי לבנות כבישים לערסים ומתכנתים ממודיעין כדי שיגיעו למרכז ויביאו את הנאחס של מודיעין. כנ"ל גם רכבות עבור פרחות מבוגרות עם עסק עצמאי כושל.
השניים שמבינים זאת הכי טוב כיום הם כמובן מנכ"ל בזק לשעבר (חברה מדהימה ומצליחה בניגוד לטבע שמסמלת שקיעה של חברה שלא דגלה מספיק בקפיטליזם), מר אבי גבאי ויורשו בתפקיד ראש המחנה הציוני, הנביא אמיר חצרוני הי"ו.
יחי אדוננו מורנו ורבנו חצרוני מלך המשיח לעולם ועד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.